По-справжньому запамʼятита цифри та оволодіти навичкою лічби дитина зможе тільки виконуючи різноманітні завдання. Вже навчившись лічити предмети, учень має звикнути робити це легко, як частину більшого завдання. У цій вправі на малюнку зʼявляються певні обʼєкти (наприклад, тварини, при чому для кожної нової картинки - різні) у кількості від одного до пʼяти. Дитина по одному розміщає обʼєкти на фоні, переміщуючи їх курсором. Але розмістити на намальованому фоні треба тільки певну кількість з них. Тож водночас з переміщенням тварин на намальоване тло учень рахує їхню кількість і зупиняється, перемістивши стільки, скільки вказано в завданні. Після вдалої спроби зʼявляється новий малюнок. Якщо дитина помиляється, вірна відповідь зʼявляється під завданням. Розміщуючи певну кількість обʼєктів на фоні, учень вчиться використовувати лічбу по ходу виконання чогось іншого, без особливих зусиль.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: називає числа в прямому порядку при лічбі об'єктів, поєднуючи кожен об'єкт з одною і тільки одною назвою числа і назву кожного числа з одним і тільки одним об'єктом.
Учень/учениця: розпізнає розміщення об’єктів у просторі (класній кімнаті, на подвір’ї тощо), на площині (на аркуші паперу, на стільниці парти, робочому столі тощо); розміщує об’єкти у просторі і на площині: вгорі, внизу, по центру; ліворуч, праворуч, між; під, над, на; попереду, позаду, поруч; встановлює відношення порядку розміщення об’єктів на площині та в просторі (лівіше, правіше, вище, нижче тощо).
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.
Учень/учениця: знає склад чисел від 2 до 10.