Вміння на практиці використовувати отримані знання, присвячені цифрам, числам та порядку при лічбі, є дуже важливим для дитини. У ході виконання цієї вправи учень тренує своє вміння самостійно керувати кількістю предметів так, як цього вимагають умови завдання. На екрані дитина бачить невелику таблицю – всього один ряд і пʼять квадратів у ньому. Над таблицею є завдання, у якому чітко вказано, до якої кількості пончиків треба довести їх число у таблиці. Під нею міститься зображення, власне, глазурованого пончика та математичні знаки додавання і віднімання – тобто плюс та мінус. Натискаючи на кожен з них дитина отримує певний ефект: або додає або ж віднімає пончик у таблицю. На кожне натискання один обʼєкт. Коли дитина виконує це завдання, то переходить до наступного етапу. На екрані зʼявляється інше початкове число пончиків, а також змінюється завдання. Таким чином є певне різноманіття у форматі завданя але при цьому число пончиків, які необхідно додати варіюється тільки в межах від одного і до пʼяти.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: називає числа в прямому порядку при лічбі об'єктів, поєднуючи кожен об'єкт з одною і тільки одною назвою числа і назву кожного числа з одним і тільки одним об'єктом.
Учень/учениця: відповідає на питання «скільки?» у заданому напрямку лічби. Питання про 20 об'єктів, розташованих в лінію, прямокутну рамку або коло, або про 10 об'єктів в розсіяною конфігурацією; лічба від 1-20, лічба розкиданих об'єктів.
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.
Учень/учениця: знає склад чисел від 2 до 10.
Учень/учениця: утворює числа 11-100 з десятків та одиниць при виконанні практичних вправ (з використанням паличок, намистинок тощо); знає назви чисел 11-100; називає числа від 11 до 100 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100; утворює двоцифрове число додаванням числа 1 до попереднього числа, відніманням числа 1 від наступного числа; читає і записує числа від 1 до 100.