Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

У цій інтерактивній вправі малюк тренується додавати пончики до 20, граючись із яскравими картинками у клітинках. На екрані з’являється таблиця, у кожній клітинці якої лежить певна кількість пончиків. Поруч дитина бачить число-ціль: скільки пончиків має бути в таблиці загалом. Завдання учня – порахувати об’єкти та за допомогою кнопок із плюсиком і мінусом змінити їх кількість так, щоб вона збіглася з потрібним числом.

Щоразу, коли дитина натискає на «+», у клітинках з’являється ще один пончик, а коли обирає «–», один пончик зникає. Так малюк наочно бачить, як змінюється кількість предметів при додаванні чи відніманні. Якщо відповідь правильна, з’являється новий набір пончиків і нове число. Якщо сталася помилка, правильний варіант показується на екрані, і учень може спробувати ще раз, без страху помилитися.

Вправа «Додаємо до 20 пончиків у клітинки» розроблена спеціально для дошкільнят. Вона допомагає плавно підготуватися до шкільної математики, адже дитина не просто рахує, а й вчиться змінювати кількість предметів відповідно до умови завдання. Це формує розуміння суті дій додавання й віднімання, а не лише механічний підрахунок.

  • розвивається вміння рахувати в межах 20;
  • формується уявлення про додавання й віднімання як «додати один» або «забрати один»;
  • тренується уважність і вміння співвідносити кількість із числом-символом;
  • зміцнюється зорове сприйняття та пам’ять завдяки яскравим зображенням;
  • з’являється інтерес до математики через гру з пончиками.

Батьки та вчителі можуть використовувати цю вправу як коротке щоденне тренування. Дитині буде цікаво спостерігати, як змінюється кількість пончиків у клітинках, а дорослі зможуть пояснити на простому прикладі, що означає «стало більше» чи «стало менше». Так крок за кроком малюк опановує перші математичні дії, відчуває впевненість у своїх силах і готується до подальшого вивчення математики у школі.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
В.3
Додаємо до 20 пончиків у клітинки
-
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися