Ця вправа використовує таблицю як спосіб подання інформації без групування її елементів. Дитині доведеться рахувати число обʼєктів загалом, від одного і до двадцяти – в залежності від завдання на конкретному етапі вправи. На екрані учень бачить, що клітинки таблиці вже заповнені певною кількістю предметів по одному на кожну. Мета – додати або відняти правильне число обʼєктів, щоб в результаті їхня кількість співпадала з тою цифрою, що вказана у завданні. Під таблицею є знаки плюсу і мінусу. Коли учень натискає на них, у таблиці додається або віднімається по одному обʼєкту на кожне натискання. Якщо дитина вірно все зробить, то набір предметів змінюється на новий, як і цифра у завданні. Якщо помилиться, то вірний варіант зʼявиться на екрані, і дитина продовжить вправу. На кожному етапі учень має заново рахувати новий набір предметів. Це завдання є чудовим тренуванням для того, щоб дитина навчилась не просто сприймати кількість предметів, а змінювати її згідно з умовами завдання.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: записує числа від 0 до 20; визначає кількість предметів у вигляді числа від 0-20 (де 0 позначає відсутність будь-яких об'єктів).
Учень/учениця: називає числа в прямому порядку при лічбі об'єктів, поєднуючи кожен об'єкт з одною і тільки одною назвою числа і назву кожного числа з одним і тільки одним об'єктом.
Учень/учениця: відповідає на питання «скільки?» у заданому напрямку лічби. Питання про 20 об'єктів, розташованих в лінію, прямокутну рамку або коло, або про 10 об'єктів в розсіяною конфігурацією; лічба від 1-20, лічба розкиданих об'єктів.
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.
Учень/учениця: утворює число прилічуванням одиниці до попереднього і відлічуванням одиниці від наступного до нього числа; позначає число відповідною цифрою.
Учень/учениця: утворює числа 11-100 з десятків та одиниць при виконанні практичних вправ (з використанням паличок, намистинок тощо); знає назви чисел 11-100; називає числа від 11 до 100 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100; утворює двоцифрове число додаванням числа 1 до попереднього числа, відніманням числа 1 від наступного числа; читає і записує числа від 1 до 100.