Ця вправа має на меті навчити дитину вирішувати логічні задачки та долати перепони. На екрані учень бачить ряд цифр. Всі вони мають цікаве та приємне ілюстроване оформлення з використанням яскравих кольорів та візерунків. Вони взяті з числового порядку, але довільно та хаотично змішані. Завдання дитини полягає в тому, щоб відтворити правильний порядок чисел, розташовуючи всі цифри по своїх місцях відносно одна одної. Якщо дитина впорається з цим завданням, то числовий ряд зміниться, і на екрані зʼявляться нові цифри, теж заплутані. Помилкова відповідь не закінчить завдання, бо дитина зможе продовжити тренування після того як побачить на екрані вірний варіант. Виправлення плутанини з числами потребує самостійного опрацювання дитиною числового ряду і разом з цим це додає ігрового елементу у вправу. При цьому числа на кожному етапі варіюються від одного і до двадцяти. Це завдання є одним із способів засвоєння і закріплення вмінь, повʼязаних з порядком рахування та роботи з числами.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: записує числа від 0 до 20; визначає кількість предметів у вигляді числа від 0-20 (де 0 позначає відсутність будь-яких об'єктів).
Учень/учениця: розуміє, що кожне наступне число показує кількість на один більше.
Учень/учениця: порівнює числа в межах 10; записує результат порівняння за допомогою відповідних знаків.
Учень/учениця: утворює числа 11-100 з десятків та одиниць при виконанні практичних вправ (з використанням паличок, намистинок тощо); знає назви чисел 11-100; називає числа від 11 до 100 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100; утворює двоцифрове число додаванням числа 1 до попереднього числа, відніманням числа 1 від наступного числа; читає і записує числа від 1 до 100.
Учень/учениця: порівнює числа в межах 20.