У таблиці, яку учень бачить на екрані, містить всього двадцять клітин. Коли починається виконання вправи, всі клітини таблиці заповнюються предметами - різними, в залежності від рівня. Дитина має підрахувати загальну кількість цих предметів та співвіднести її з тою, яка вказана в завданні як кінцевий результат, до якого треба привести число обʼєктів. Зрозумівши, що треба зробити (скільки предметів відняти), дитина виконує цю арифметичну дію, натискаючи на зайві обʼєкти. Якщо результат вірний, то учень переходить до наступного етапу, де змінюються обʼєкти та їхня задана над малюнком кількість. У випадку помилки, дитина теж проходить далі, але має подивитися на вірну відповідь, що зʼявиться на екрані. Під час виконання вправи учень опрацьовує кількість предметів від одинадцяти і до двадцяти. Концентрація уваги саме на двоскладових числах та наявність цифри-орієнтира у формулюванні завдання допомагає дитині краще зрозуміти логіку числового ряду та будови цифр, тобто те, що перша значить десяток, а друга – кількість одиниць у наступному десятку.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: лічить вперед, починаючи з заданого числа в межах відомої послідовності (замість того, щоб почати з 1).
Учень/учениця: записує числа від 0 до 20; визначає кількість предметів у вигляді числа від 0-20 (де 0 позначає відсутність будь-яких об'єктів).
Учень/учениця: розуміє операції додавання і віднімання об'єктів, пальців, уявних образів, малюнків, звуків (наприклад, ударів), розігруючи ситуації, словесні пояснення, вирази або рівняння.
Учень/учениця: визначає кількість елементів у групі після: об’єднання груп об’єктів за спільною ознакою; вилучення із групи об’єктів частини елементів, що характеризуються певною ознакою.
Учень/учениця: утворює число прилічуванням одиниці до попереднього і відлічуванням одиниці від наступного до нього числа; позначає число відповідною цифрою.
Учень/учениця: утворює числа 11-100 з десятків та одиниць при виконанні практичних вправ (з використанням паличок, намистинок тощо); знає назви чисел 11-100; називає числа від 11 до 100 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100; утворює двоцифрове число додаванням числа 1 до попереднього числа, відніманням числа 1 від наступного числа; читає і записує числа від 1 до 100.