Ця вправа має на меті пояснення дитині значення цифр. Цифровий знак одним символом втілює різну кількість умовних предметів. При цьому цифри є універсальними, тобто з їхньою допомогою можна виражати число будь-яких обʼєктів. На екрані дитина бачить з одного боку цифру, а з іншого – предмети для підрахунку. Дитина додає у поле з предметами таку їхню кількість, щоб вона співпадала з цифрою. Якщо вправа виконується вірно, то і цифра, і предмети зʼявляються нові, але якщо учень допускає помилку, то перед продовженням завдання на екрані зʼявиться вірний варіант. Таким чином учень розуміє, що, наприклад, цифра «6» означає саме шість одиниць якихось предметів. Тобто ця вправа концентрується на тому, щоб дати дитині розуміння звʼязку між числами і цифрами. Також у ході виконання цього завдання дитина згадує і закріплює правила лічби предметів.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: записує числа від 0 до 20; визначає кількість предметів у вигляді числа від 0-20 (де 0 позначає відсутність будь-яких об'єктів).
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.
Учень/учениця: знає склад чисел від 2 до 10.