Приступаючи до виконання цього завдання, дитина вже знає порядок чисел при лічбі. Зазвичай це знання використовується нею для рішення суто математичних задачок, але у ході виконання цієї вправи учень має застосувати їх для сортування. На екрані зображено ряд цифр від одного і до десяти. Елементи цього ряду розміщені у хаотичній послідовності. Завдання, що ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб відсортувати ці цифри у правильній послідовності згідно з правилами лічби. Коли учень виконує це завдання, на екрані зʼявляється новий цифровий ряд, який у собі містить вже нові елементи, але ці цифри завжди у межах першого десятка. До наступного етапу учень переходить незалежно від того, чи правильну відповідь він дав на минулому. Ця вправа приносить подвійну користь, бо не тільки допомагає дитині пригадати правила лічби, а й допомагає усвідомити, що цифри як математичні обʼєкти можуть бути використані у операціях різного характеру, і сортування – одна з них.
Учень/учениця: записує числа від 0 до 20; визначає кількість предметів у вигляді числа від 0-20 (де 0 позначає відсутність будь-яких об'єктів).
Учень/учениця: порівнянює два числа від 1 до 10, представлених у вигляді написаних цифр.
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.
Учень/учениця: порівнює числа в межах 20.