На екрані учень бачить групу цифр, яка містить елементи числового ряду від одного і до двадцяти. Всі цифри мають виразне оформлення, яскраво ілюстровані та приємні на вигляд. Ряд, що зображений на екрані, розміщений без урахування правильної послідовності. Завдання дитини полягає в тому, щоб відсортувати цифри так, аби їхнє положення відносно одна одної відтворювало правильний порядок при лічбі. Складність вправи полягає в тому, що цифри не обовʼязково йдуть одна за одною в цьому ряду. Таким чином дитині доводиться пригадувати не тільки сусідні з нею числа, а й порядок їх загалом. Якщо учень правильно відсортує всі цифри, то перейде на новий етап, на якому треба виконати аналогічні дії, але вже з іншими цифрами. Ця вправа розвиває математичне мислення, стимулює дитину до кращого запам’ятовування чисел. Важливо, що навіть коли дитина помиляється у ході виконання вправи, завдання не закінчується і, після того, як вона побачить правильну відповідь на екрані, дитина може продовжувати виконання завдання.
Учень/учениця: називає числа в прямому порядку при лічбі об'єктів, поєднуючи кожен об'єкт з одною і тільки одною назвою числа і назву кожного числа з одним і тільки одним об'єктом.
Учень/учениця: розуміє, що кожне наступне число показує кількість на один більше.
Учень/учениця: порівнює числа в межах 10; записує результат порівняння за допомогою відповідних знаків.
Учень/учениця: порівнює числа в межах 20.