У ході виконання цієї вправи дитина має сортувати числа, що мають цифрове вираження на екрані. Учень бачить групу цифр, які розміщені у довільному порядку. Знаючи правильний порядок лічби, учень сортує цифри у певній послідовності. Після цього він (незалежно від правильності відповіді) переходить до наступного етапу вправи, на якому на екрані зʼявляються вже інші цифри. Одночасно на моніторі може бути лише три цифри, від одного до пʼятдесяти. Але вони не обовʼязково належать до одного десятка, тож дитина у ході виконання цієї вправи має не просто згадати цифру та її найближчих сусідів, а на практиці використати власні знання про побудову цифр. Варто зазначити, що на різних етапах різними можуть бути не тільки безпосередньо цифри, а й завдання. Наприклад, якщо на минулому рівні треба було відсортувати числа у порядку зростання, то на наступному – вже у порядку зменшення. Ця вправа є корисною для розвитку концентрації та памʼяті, а також для того, щоб закріпити вже відомі дитині знання стосовно структури цифр і чисел.
Учень/учениця: називає числа в прямому порядку при лічбі об'єктів, поєднуючи кожен об'єкт з одною і тільки одною назвою числа і назву кожного числа з одним і тільки одним об'єктом.
Учень/учениця: розуміє, що кожне наступне число показує кількість на один більше.
Учень/учениця: порівнює числа в межах 10; записує результат порівняння за допомогою відповідних знаків.
Учень/учениця: утворює числа 11-100 з десятків та одиниць при виконанні практичних вправ (з використанням паличок, намистинок тощо); знає назви чисел 11-100; називає числа від 11 до 100 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100; утворює двоцифрове число додаванням числа 1 до попереднього числа, відніманням числа 1 від наступного числа; читає і записує числа від 1 до 100.