Учень бачить зверху на екрані предметний ряд, який містить кілька різних предметів. Здебільшого вони відрізняються за кольором, розміром та формою, але серед них зустрічаються й однакові між собою за одним із цих критеріїв, або відразу за кількома з них. Під предметним рядом розташовані два поля. На першому зображений колір, на другому, у вигляді пунктиру, певна форма. Завдання дитини полягає в тому, щоб відсортувати елементи предметного ряду так, щоб у групі, для якої єдиним критерієм є колір, були всі предмети, що мають однаковою цю ознаку незалежно від форми та розміру; а у групі, відбір предметів до котрої здійснюється за критерієм форми, були всі обʼєкти з цією спільною ознакою без урахування всіх інших. Таким чином дитина вчиться працювати з одним і тим самим предметним рядом, керуючись різними критеріями відбору. Ті обʼєкти, що потрапили в одну групу під час сортування за кольором, вже не будуть разом під час сортування за формою. Коли дитина виконує це завдання, на екрані зʼявляється новий предметний ряд, так само змінюється й форма, й колір для сортування у групи нижче.
Учень/учениця: аналізує і порівнює дво-тривимірні фігури, різних розмірів і орієнтацій, використовуючи неформальну мову, щоб описати їх подібності, відмінності, деталі (наприклад, кількість сторін і вершин/кутів), та інші характеристики (наприклад, мають сторони рівної довжини).
Учень/учениця: визначає спільні та відмінні ознаки об’єктів навколишнього світу.
Учень/учениця: об’єднує об’єкти навколишнього світу в групу за спільною ознакою.
Учень/учениця: розбиває групу об’єктів навколишнього світу на підгрупи за спільною ознакою.
Учень/учениця: визначає кількість елементів у групі після: об’єднання груп об’єктів за спільною ознакою; вилучення із групи об’єктів частини елементів, що характеризуються певною ознакою.