Різним обʼєктам, в залежності від їхніх індивідуальних особливостей, властиві ті чи інші типи різних положень. Деякі предмети можуть приймати або лежачу, або стоячу, або сидячу форму. У ході виконання цієї вправи дитина бачить на екрані ряд предметів, які відрізняються один від одного за цими положеннями. На кожному етапі вправи питання до завдання трохи відрізняється: на одному треба знайти той обʼєкт, що лежить, на іншому – той що стоїть, а на третьому – той що сидить. При цьому предмети мають вигляд гарних та детально намальованих ілюстрацій, стиль котрих подібний до стилю малюнків у дитячих книжках. Свій вибір дитина робить за допомогою компʼютерної мишки. Після цього малюнок на екрані змінюється, як і питання до нього. На наступний етап дитина переходить незалежно від вірності своєї відповіді. Ця вправа допомагає дитині краще засвоїти типи положення тіл у просторі.
Учень/учениця: визначає розміщення предметів у просторі і на площині, використовуючи назви форм; встановлює відношення між предметами, розміщеними на площині та в просторі, використовуючи такі терміни як: лівіше, правіше, вище, нижче, поруч, попереду, позаду.
Учень/учениця: вживає у мовленні відповідні назв фігур, незалежно від їх орієнтації або загального розміру.
Учень/учениця: розпізнає розміщення об’єктів у просторі (класній кімнаті, на подвір’ї тощо), на площині (на аркуші паперу, на стільниці парти, робочому столі тощо); розміщує об’єкти у просторі і на площині: вгорі, внизу, по центру; ліворуч, праворуч, між; під, над, на; попереду, позаду, поруч; встановлює відношення порядку розміщення об’єктів на площині та в просторі (лівіше, правіше, вище, нижче тощо).