Симетрія – це властивість предметів, яка виражається у незмінності певних властивостей при зміні умов сприйняття обʼєкта. Це досить широке поняття, і у контексті геометрії воно означає, зазвичай, дзеркальну симетрію. Ця властивість проявляється у наступному: якщо посередині предмета у горизонтальній чи вертикальній площині провести уявну лінію, то по обом боках від цієї лінії зображення буде однакове. Якщо у геометрії симетрія є сталою властивістю деяких фігур, то у звичайних обʼєктах вона зазвичай проявляється індивідуально. У ході виконання цього завдання дитина вчиться впізнавати симетрію у природних обʼєктах. На екрані учень бачить групу предметів. Посередині кожного проведена умовна пунктирна лінія, яка є орієнтиром. Дві сторони, розділені цією лінією, можуть бути симетричні, або ні. Дитина має шляхом аналізу, керуючись вже отриманими знаннями про сутність поняття симетрії, знайти та виділити той предмет у рядку, який дійсно є симетричним. Після цього учень переходить до наступного етапу вправи, де на екрані зʼявляється вже інша група обʼєктів.
Учень/учениця: аналізує і порівнює дво-тривимірні фігури, різних розмірів і орієнтацій, використовуючи неформальну мову, щоб описати їх подібності, відмінності, деталі (наприклад, кількість сторін і вершин/кутів), та інші характеристики (наприклад, мають сторони рівної довжини).
Учень/учениця: називає ознаки об’єктів навколишнього світу: форма, розмір, колір тощо; розпізнає об’єкти навколишнього світу за розміром, формою, призначенням, кольором тощо.
Учень/учениця: розбиває групу об’єктів навколишнього світу на підгрупи за спільною ознакою.