Це завдання має на меті познайомити учня з поняттям ціни, тобто грошової вартості того чи іншого предмета, а також – з процесом купівлі, виплати певної суми грошей у купюрах за той чи інший обʼєкт. Для цього на екрані зображено певний предмет, поряд з яким видно його ціну. Під зображенням цього обʼєкта міститься кілька купюр. Або одна з них, або ж їхня сума (всіх або тільки деяких) відповідає вартості цього предмета. Завдання дитини полягає у тому, щоб вибрати купюру, або купюри, за які можна купити цей обʼєкт. Коли учень це робить (незалежно від того, правильно чи ні), то переходить на наступний рівень цієї вправи, на якому бачить й інший предмет, що зображено на моніторі, й інші купюри, серед яких треба знайти потрібні для купівлі. Ця вправа переводить вміння працювати з грошима у практичну площину, тренує вміння їх рахувати та співвідносити з ціною, вказаною для того чи іншого предмета. Також ця вправа тренує памʼять та увагу. З іншої сторони вона є цікавою для учня, бо містить багато різноманітних елементів, як банкнот, так і обʼєктів, які треба за них придбати.
Учень/учениця: називає числа в прямому порядку при лічбі об'єктів, поєднуючи кожен об'єкт з одною і тільки одною назвою числа і назву кожного числа з одним і тільки одним об'єктом.
Учень/учениця: знає, що товари мають вартість, виражену грошовими одиницями; знає, що одиницями вартості товару є гривня, копійка, їх скорочене позначення (грн, к.) та співвідношення між ними; виконує найпростіші розрахунки з використанням монет і купюр використовує знання про вивчені величини при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач розрізняє поняття «монета» і «копійка».