Учень бачить на екрані кілька числових виразів, що містять дію додавання. Над ними зображено цифру, яка є сумою для одного з них. Дитина має вибрати, який з виразів містить числа, сума котрих складається у це число зверху. Після того, як учень дасть відповідь на це питання, помістивши верхнє число до відповідного прикладу, на екрані зʼявляться і інші приклади, і нова цифра (але завжди у межах першої десятки), і дитині потрібно буде повторити вправу. При цьому на наступний етап таким чином перейде учень навіть у випадку помилкової відповіді. Просто на екрані перед зміною малюнків і цифр зʼявиться вірний варіант. Це завдання має на меті зробити більш глибоким розуміння дитини сутності чисел, тобто те, як вони розбиваються на різні складники. У ході виконання вправи дитина пригадує порядок чисел при лічбі, тренується у додаванні, вчиться робити логічні висновки щодо того чи іншого числового значення. Також ця вправа корисна для розвитку концентрації дитини та її вміння зосереджуватися.
Учень/учениця: розуміє операції додавання і віднімання об'єктів, пальців, уявних образів, малюнків, звуків (наприклад, ударів), розігруючи ситуації, словесні пояснення, вирази або рівняння.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії на додавання і віднімання в межах 10, наприклад, за допомогою предметів чи малюнків, щоб уявляти завдання.
Учень/учениця: утворює рівності на основі складу числа; розкладає числа на менші або рівні 10 по парах більш ніж одним способом, наприклад, за допомогою предметів чи малюнків. Наприклад, 5 = 2 + 3 і 5 = 4 + 1.
Учень/учениця: для будь-якого числа від 1 до 9 визначає число, щоб отримати 10, наприклад, за допомогою предметів чи малюнків, і записує відповідь за допомогою малюнка або рівняння.
Учень/учениця: розуміє конкретний зміст дій додавання та віднімання; обирає малюнок, схему, які ілюструють арифметичні дії додавання і віднімання; знає знаки дій додавання і віднімання; утворює рівності на основі складу числа; знає назви компонентів і результату дій додавання та віднімання; розуміє число нуль як результат віднімання рівних чисел; використовує під час обчислень властивості додавання й віднімання нуля, віднімання рівних чисел.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа, порядку слідування чисел у натуральному ряді, переставного закону додавання, взаємозв’язку дій додавання і віднімання; застосовує прийом додавання і віднімання чисел частинами; володіє обчислювальною навичкою табличного додавання і віднімання чисел у межах 10; передбачає результат додавання і віднімання (до виконання обчислень), розуміючи, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні – менше.
Учень/учениця: додає і віднімає число у межах 10.