Ця вправа має ігрову форму, але разом з тим вона допомагає тренувати навичок додавання. Учень бачить на екрані кілька числових виразів, що містять цю арифметичну дію. Над ними, у верхній частині екрану, є цифра, яка є сумою для одного з цих виразів. Учень має підрахувати суму у всіх трьох прикладах знизу, щоб зрозуміти, якому з них у якості суми відповідає цифра зверху. При цьому на наступний етап після вибору учень перейде навіть у випадку помилкової відповіді. Просто на екрані перед зміною малюнків і цифр зʼявиться вірний варіант. Це завдання має на меті зробити більш глибоким розуміння дитини сутності чисел, тобто те, як вони розбиваються на різні складники. У ході виконання вправи дитина пригадує порядок чисел при лічбі, тренується у додаванні, вчиться робити логічні висновки щодо того чи іншого числового значення. Також ця вправа корисна для розвитку концентрації дитини та її вміння зосереджуватися.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії на додавання і віднімання в межах 10, наприклад, за допомогою предметів чи малюнків, щоб уявляти завдання.
Учень/учениця: утворює рівності на основі складу числа; розкладає числа на менші або рівні 10 по парах більш ніж одним способом, наприклад, за допомогою предметів чи малюнків. Наприклад, 5 = 2 + 3 і 5 = 4 + 1.
Учень/учениця: швидко додаває та віднімає в межах 5.
Учень/учениця: розуміє конкретний зміст дій додавання та віднімання; обирає малюнок, схему, які ілюструють арифметичні дії додавання і віднімання; знає знаки дій додавання і віднімання; утворює рівності на основі складу числа; знає назви компонентів і результату дій додавання та віднімання; розуміє число нуль як результат віднімання рівних чисел; використовує під час обчислень властивості додавання й віднімання нуля, віднімання рівних чисел.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа, порядку слідування чисел у натуральному ряді, переставного закону додавання, взаємозв’язку дій додавання і віднімання; застосовує прийом додавання і віднімання чисел частинами; володіє обчислювальною навичкою табличного додавання і віднімання чисел у межах 10; передбачає результат додавання і віднімання (до виконання обчислень), розуміючи, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні – менше.
Учень/учениця: додає і віднімає число у межах 10.