Учень бачить на екрані велику цифру, яка знаходиться над кількома предметами, що зображають ємкість, наприклад, над валізами. На кожному з предметів зображено математичний вираз, а саме – дія віднімання, яка містить зменшуване і відʼємник, але не має різниці, тобто результату дії. У ході виконання вправи дитина вирішує кожну з трьох задачок, дізнаючись результат віднімання для кожного прикладу. Та цифра, що знаходиться над валізами, підходить у цій якості тільки для одного прикладу з трійці. Дитина має перемістити цифру до потрібного предмету, аби утворити правильний і закінчений вираз. Після цього учень переходить до наступного рівня вправи, що відбувається наступним чином: на екрані зʼявляються і інші предмети з новими прикладами на них, і інша цифра в середині екрану. Навіть якщо дитина помилиться з вибором валізи, завдання все рівно продовжиться після появи на екрані правильного варіанту. Це завдання допомагає дитині зрозуміти, як у результаті віднімання можна утворити число, а також як воно буде повʼязане зі зменшуваним і відʼємником. Також завдяки цій вправі розвивається памʼять дитини і тренуються її практичні навички віднімання.
Учень/учениця: розуміє операції додавання і віднімання об'єктів, пальців, уявних образів, малюнків, звуків (наприклад, ударів), розігруючи ситуації, словесні пояснення, вирази або рівняння.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії на додавання і віднімання в межах 10, наприклад, за допомогою предметів чи малюнків, щоб уявляти завдання.
Учень/учениця: для будь-якого числа від 1 до 9 визначає число, щоб отримати 10, наприклад, за допомогою предметів чи малюнків, і записує відповідь за допомогою малюнка або рівняння.
Учень/учениця: розуміє конкретний зміст дій додавання та віднімання; обирає малюнок, схему, які ілюструють арифметичні дії додавання і віднімання; знає знаки дій додавання і віднімання; утворює рівності на основі складу числа; знає назви компонентів і результату дій додавання та віднімання; розуміє число нуль як результат віднімання рівних чисел; використовує під час обчислень властивості додавання й віднімання нуля, віднімання рівних чисел.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа, порядку слідування чисел у натуральному ряді, переставного закону додавання, взаємозв’язку дій додавання і віднімання; застосовує прийом додавання і віднімання чисел частинами; володіє обчислювальною навичкою табличного додавання і віднімання чисел у межах 10; передбачає результат додавання і віднімання (до виконання обчислень), розуміючи, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні – менше.
Учень/учениця: додає і віднімає число у межах 10.