Учень бачить в центрі екрану велику цифру, а під нею – кілька зображень ємкостей. Це можуть бути, наприклад, валізи. Кожна з таких ємкостей «підписана» – на ній зображено арифметичну дію віднімання. Учень має виконати цю дію для кожної валізи, після чого вибрати, для якої з них цифра в середині екрану є результатом дії, тобто різницею. Зробивши це, учень має «покласти» цифру у валізу, тобто перетягнути її туди. Після цього починається наступний етап вправи, де на екрані вже інша цифра в середині та нові приклади на предметах. На наступний етап дитина переходить незалежно від правильності відповіді на минулому рівні. Таким чином на кожному етапі вправи учень тричі виконує дію віднімання, і тільки після того, як він це зробить, учень може співвіднести приклади з цифрою на верху, зрозумівши, до якого з виразів вона відноситься насправді. Ця вправа корисна для розвитку аналітичних здібностей дитини, вміння порівнювати і, звісно, вона тренує навичок віднімання. Особливість завдання полягає у тому, що дитина має запамʼятати результати всіх трьох дій, і тільки після цього робити остаточне рішення стосовно відповіді.
Учень/учениця: розуміє операції додавання і віднімання об'єктів, пальців, уявних образів, малюнків, звуків (наприклад, ударів), розігруючи ситуації, словесні пояснення, вирази або рівняння.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії на додавання і віднімання в межах 10, наприклад, за допомогою предметів чи малюнків, щоб уявляти завдання.
Учень/учениця: утворює рівності на основі складу числа; розкладає числа на менші або рівні 10 по парах більш ніж одним способом, наприклад, за допомогою предметів чи малюнків. Наприклад, 5 = 2 + 3 і 5 = 4 + 1.
Учень/учениця: швидко додаває та віднімає в межах 5.
Учень/учениця: розуміє конкретний зміст дій додавання та віднімання; обирає малюнок, схему, які ілюструють арифметичні дії додавання і віднімання; знає знаки дій додавання і віднімання; утворює рівності на основі складу числа; знає назви компонентів і результату дій додавання та віднімання; розуміє число нуль як результат віднімання рівних чисел; використовує під час обчислень властивості додавання й віднімання нуля, віднімання рівних чисел.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа, порядку слідування чисел у натуральному ряді, переставного закону додавання, взаємозв’язку дій додавання і віднімання; застосовує прийом додавання і віднімання чисел частинами; володіє обчислювальною навичкою табличного додавання і віднімання чисел у межах 10; передбачає результат додавання і віднімання (до виконання обчислень), розуміючи, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні – менше.
Учень/учениця: додає і віднімає число у межах 10.