Вміння рахувати до десяти – важливий крок для математичних успіхів дитини. Опановувати числа учень має поступово, тож робити цей крок можна лише після першого знайомства з базовими арифметичними діями (додавання та віднімання) та їхнім закріпленням на числах до пʼяти. Щоб працювати з більшою кількістю, дитина має вивчити числа до десяти. У ході виконання цієї вправи дитина підраховує зображені на екрані обʼєкти. Учень натискає курсором мишки на кожен зображений предмет по черзі, зліва направо. Після нового кліку поверх зображення обʼєкту зʼявляється цифра, яка відповідає його порядковому номеру при лічбі. Підрахувавши таким чином всі зображені на екрані малюнки, учень може дати відповідь стосовно їхньої загальної кількості. Якщо відповідь вірна, зʼявляється новий малюнок з іншими обʼєктами у іншій кількості, але завжди від одного і до десяти. Таким чином учень закріплює вміння рахувати від одного і до пʼяти, і вже на базі цього будується його вміння рахувати до десяти. Паралельно учень запамʼятовує цифри, які обозначають числа після пʼяти. Ця вправа водночас легка, бо не містить арифметичних операцій, і разом з цим важлива як основа для роботи з більшими числами.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: записує числа від 0 до 20; визначає кількість предметів у вигляді числа від 0-20 (де 0 позначає відсутність будь-яких об'єктів).
Учень/учениця: називає числа в прямому порядку при лічбі об'єктів, поєднуючи кожен об'єкт з одною і тільки одною назвою числа і назву кожного числа з одним і тільки одним об'єктом.
Учень/учениця: розуміє, що назва останнього числа показує кількість об'єктів, що підлягають рахунку, а кількість об'єктів однакова, незалежно від їх розташування або порядку, в якому вони були підраховані.
Учень/учениця: відповідає на питання «скільки?» у заданому напрямку лічби. Питання про 20 об'єктів, розташованих в лінію, прямокутну рамку або коло, або про 10 об'єктів в розсіяною конфігурацією; лічба від 1-20, лічба розкиданих об'єктів.
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.
Учень/учениця: знає склад чисел від 2 до 10.
Учень/учениця: утворює числа 11-100 з десятків та одиниць при виконанні практичних вправ (з використанням паличок, намистинок тощо); знає назви чисел 11-100; називає числа від 11 до 100 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100; утворює двоцифрове число додаванням числа 1 до попереднього числа, відніманням числа 1 від наступного числа; читає і записує числа від 1 до 100.