Лічба до пʼяти є базовим вмінням, яке необхідно розвивати задля подальшого вивчення чисел і, згодом, арифметики. Для розвитку цього вміння й закріплення його як навички Електронний університет для дітей learning.ua пропонує вправу практичного характеру. На екран подається серія малюнків. На кожному з них зображені обʼєкти (тварини, намальовані у стилі дитячої книги), які треба порахувати. Коли дитина по черзі клікає курсором на зображення кожної тварини, поверх зображень зʼявляються цифри. Дитина підраховує загальну кількість обʼєктів на малюнку, натискає на правильну відповідь серед можливих варіантів, які є під малюнком. Після цього на екрані зʼявляється нова ілюстрація з іншою кількістю тварин для лічби. Кількість обʼєктів для підрахування у цій вправі коливається від одного до пʼяти. Цей тренажер допомагає запамʼятати порядок чисел. Також вправа вчить співвідносити числа й цифри як їхнє графічне зображення. Завдання може бути виконане як самостійно дитиною, так і за участі батьків.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: записує числа від 0 до 20; визначає кількість предметів у вигляді числа від 0-20 (де 0 позначає відсутність будь-яких об'єктів).
Учень/учениця: називає числа в прямому порядку при лічбі об'єктів, поєднуючи кожен об'єкт з одною і тільки одною назвою числа і назву кожного числа з одним і тільки одним об'єктом.
Учень/учениця: розуміє, що назва останнього числа показує кількість об'єктів, що підлягають рахунку, а кількість об'єктів однакова, незалежно від їх розташування або порядку, в якому вони були підраховані.
Учень/учениця: відповідає на питання «скільки?» у заданому напрямку лічби. Питання про 20 об'єктів, розташованих в лінію, прямокутну рамку або коло, або про 10 об'єктів в розсіяною конфігурацією; лічба від 1-20, лічба розкиданих об'єктів.
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.
Учень/учениця: знає склад чисел від 2 до 10.
Учень/учениця: утворює числа 11-100 з десятків та одиниць при виконанні практичних вправ (з використанням паличок, намистинок тощо); знає назви чисел 11-100; називає числа від 11 до 100 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100; утворює двоцифрове число додаванням числа 1 до попереднього числа, відніманням числа 1 від наступного числа; читає і записує числа від 1 до 100.