Ця вправа має на меті допомогти дитині опанувати математичну дію віднімання, збільшуючи кількість предметів, з якими дитина мусить працювати водночас. На екрані може бути зображено від одного і до десяти обʼєктів в залежності від етапу вправи. Ці обʼєкти згруповані у вигляді математичного виразу віднімання. Між більшим за кількістю зменшуваним і меншим відʼємником міститься знак мінусу, що передає на письмі дію віднімання. Мета дитини полягає у тому, щоб серед кількох цифр, що зображені під малюнком, вибрати ту єдину, яка виражає правильну різницю між зменшуваним та відʼємником. Після цього учень переходить до наступного етапу, на якому треба теж виконати дію віднімання, але з іншими предметами та варіантами відповіді. Особливість вправи полягає в тому, що варіанти відповіді на математичний вираз мають вигляд цифр, тоді як інші його компоненти мають предметний спосіб вираження, тобто зображені у вигляді однакових обʼєктів, намальованих у певній кількості. За допомогою цього завдання дитина вчиться працювати з більшою кількістю предметів та чисел, виконуючи математичну дію віднімання.
Учень/учениця: розуміє операції додавання і віднімання об'єктів, пальців, уявних образів, малюнків, звуків (наприклад, ударів), розігруючи ситуації, словесні пояснення, вирази або рівняння.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії на додавання і віднімання в межах 10, наприклад, за допомогою предметів чи малюнків, щоб уявляти завдання.
Учень/учениця: утворює рівності на основі складу числа; розкладає числа на менші або рівні 10 по парах більш ніж одним способом, наприклад, за допомогою предметів чи малюнків. Наприклад, 5 = 2 + 3 і 5 = 4 + 1.
Учень/учениця: для будь-якого числа від 1 до 9 визначає число, щоб отримати 10, наприклад, за допомогою предметів чи малюнків, і записує відповідь за допомогою малюнка або рівняння.
Учень/учениця: розуміє конкретний зміст дій додавання та віднімання; обирає малюнок, схему, які ілюструють арифметичні дії додавання і віднімання; знає знаки дій додавання і віднімання; утворює рівності на основі складу числа; знає назви компонентів і результату дій додавання та віднімання; розуміє число нуль як результат віднімання рівних чисел; використовує під час обчислень властивості додавання й віднімання нуля, віднімання рівних чисел.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа, порядку слідування чисел у натуральному ряді, переставного закону додавання, взаємозв’язку дій додавання і віднімання; застосовує прийом додавання і віднімання чисел частинами; володіє обчислювальною навичкою табличного додавання і віднімання чисел у межах 10; передбачає результат додавання і віднімання (до виконання обчислень), розуміючи, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні – менше.
Учень/учениця: додає і віднімає число у межах 10.