Учень бачить на екрані математичний вираз, який містить дію віднімання. І зменшуване, і відʼємник зображуються у вигляді груп предметів різної кількості. Мета учня у ході виконання цієї вправи полягає у тому, щоб вибрати з кількох варіантів різниці правильний. Незалежно від правильності варіанта, який обирає учень, завдання продовжується, і дитина переходить на наступний етап вправи. Але у випадку помилки правильний варіант буде виділено, аби учень зміг зрозуміти свою помилку перед продовженням завдання. Варіанти різниці, на відміну від зменшуваного та відʼємника, зображені у вигляді цифр. Таким чином дитина розуміє звʼязок між кількістю предметів та цифрами, які можуть позначати число будь-чого. Використання у одному прикладі як цифрового знаку, так і зображення предметів у певній кількості дає змогу дитині краще зрозуміти структуру процесу віднімання. Ця вправа також тренує увагу та зосередженість.
Учень/учениця: розуміє операції додавання і віднімання об'єктів, пальців, уявних образів, малюнків, звуків (наприклад, ударів), розігруючи ситуації, словесні пояснення, вирази або рівняння.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії на додавання і віднімання в межах 10, наприклад, за допомогою предметів чи малюнків, щоб уявляти завдання.
Учень/учениця: швидко додаває та віднімає в межах 5.
Учень/учениця: розуміє конкретний зміст дій додавання та віднімання; обирає малюнок, схему, які ілюструють арифметичні дії додавання і віднімання; знає знаки дій додавання і віднімання; утворює рівності на основі складу числа; знає назви компонентів і результату дій додавання та віднімання; розуміє число нуль як результат віднімання рівних чисел; використовує під час обчислень властивості додавання й віднімання нуля, віднімання рівних чисел.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа, порядку слідування чисел у натуральному ряді, переставного закону додавання, взаємозв’язку дій додавання і віднімання; застосовує прийом додавання і віднімання чисел частинами; володіє обчислювальною навичкою табличного додавання і віднімання чисел у межах 10; передбачає результат додавання і віднімання (до виконання обчислень), розуміючи, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні – менше.
Учень/учениця: додає і віднімає число у межах 10.