На екрані дитина бачить короткий вірш, в сюжеті якого викладена арифметична задачка на додавання. Всі числові одиниці мають цифровий вигляд, який виражає кількість тих чи інших предметів. Вірш ставить перед дитиною питання про суму предметів. Учень має проаналізувати текст та визначити суму того, що треба знайти, після чого ввести ці дані у спеціальне діалогове вікно на екрані. Незалежно від правильності відповіді дитина переходить до наступного етапу вправи, де на екрані буде вже інший вірш. Навіть у випадку, якщо дитина помилиться, вірний варіант зʼявиться на екрані, після чого можна буде продовжувати виконання вправи. Це завдання допомагає дитині застосовувати математичні знання на практиці як частину певного комплексу дій. Читаючи такий математичний вірш і розвʼязуючи задачку, що він містить, вірш, дитина розвиває образне та логічне мислення. Також ця вправа корисна для розвитку памʼяті дитини.
Учень/учениця: розуміє операції додавання і віднімання об'єктів, пальців, уявних образів, малюнків, звуків (наприклад, ударів), розігруючи ситуації, словесні пояснення, вирази або рівняння.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії на додавання і віднімання в межах 10, наприклад, за допомогою предметів чи малюнків, щоб уявляти завдання.
Учень/учениця: утворює рівності на основі складу числа; розкладає числа на менші або рівні 10 по парах більш ніж одним способом, наприклад, за допомогою предметів чи малюнків. Наприклад, 5 = 2 + 3 і 5 = 4 + 1.
Учень/учениця: швидко додаває та віднімає в межах 5.
Учень/учениця: розуміє конкретний зміст дій додавання та віднімання; обирає малюнок, схему, які ілюструють арифметичні дії додавання і віднімання; знає знаки дій додавання і віднімання; утворює рівності на основі складу числа; знає назви компонентів і результату дій додавання та віднімання; розуміє число нуль як результат віднімання рівних чисел; використовує під час обчислень властивості додавання й віднімання нуля, віднімання рівних чисел.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа, порядку слідування чисел у натуральному ряді, переставного закону додавання, взаємозв’язку дій додавання і віднімання; застосовує прийом додавання і віднімання чисел частинами; володіє обчислювальною навичкою табличного додавання і віднімання чисел у межах 10; передбачає результат додавання і віднімання (до виконання обчислень), розуміючи, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні – менше.
Учень/учениця: додає і віднімає число у межах 10.