Порівняння кількості предметів є важливою навичкою для використання у житті. Але особливо вона стає корисною тоді, коли людина може її застосувати без особливого напруження, паралельно з іншою дією. Саме це й тренує дана вправа. На екрані перед дитиною невеликий віршик, у якому описується набір предметів чи обʼєктів живої природи. Завдання дитини полягає у тому, щоб вибрати і виділити зображення того обʼєкту (як знаходиться під віршем), кількість якого була вказана у тексті найбільшою. Таким чином дитина водночас сприймає сам вірш, і водночас з цим – кількість предметів, яка у ньому згадана. Це значить, що учень має докладати більших зусиль для концентрації та тому чи іншому інформаційному сегменті. Коли учень робить вибір з-поміж обʼєктів, зображених під строками, то переходить на наступний рівень вправи, де бачить на екрані новий вірш про нові предмети. При цьому всі зображення деталізовані та виконані у приємному стилі, а всі вірші – цікаві та мають певний сюжет. Тож дитині цікаво проходити кожний етап, і від виконання цієї вправи учень не втомлюється.
Учень/учениця: визначає, чи є кількість об'єктів в одній групі більше, менше або дорівнює кількості об'єктів в іншій групі, наприклад, за допомогою зіставлення і лічбі.
Учень/учениця: порівнянює два числа від 1 до 10, представлених у вигляді написаних цифр.
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.
Учень/учениця: порівнює числа в межах 10; записує результат порівняння за допомогою відповідних знаків.
Учень/учениця: порівнює числа в межах 20.