Цифра є універсальним способом вираження кількості предметів на письмі. Але окрім універсальності, цифри мають ще один плюс – вони досить короткі. Замість того, щоб зображати ряд однакових предметів, або писати числа словами, можна написати один символ, що і передає число. У ході виконання цієї вправи дитина має зрозуміти цю перевагу цифрових знаків. На екрані учень бачить математичний вираз, який записаний літерами. Дитина має прочитати його та зрозуміти, як всі його елементи виглядали б, якби були виражені символами. Після чого учню залишається вирішити приклад, ввівши правильну відповідь за допомогою цифри. Далі можна переходити до наступного етапу вправи з новим прикладом. Всі задачі мають віршовану форму. Це робить їх більш цікавим для сприйняття та легкими для того, аби дитина концентрувала на них увагу. При цьому завдання продовжується незалежно від того, чи правильну відповідь учень дав у минулому етапі. Ця вправа дозволяє створити у свідомості дитини чітку асоціацію числа і цифри. Також у ході виконання цього завдання учень розкриває свої аналітичні здібності.
Учень/учениця: розуміє операції додавання і віднімання об'єктів, пальців, уявних образів, малюнків, звуків (наприклад, ударів), розігруючи ситуації, словесні пояснення, вирази або рівняння.
Учень/учениця: для будь-якого числа від 1 до 9 визначає число, щоб отримати 10, наприклад, за допомогою предметів чи малюнків, і записує відповідь за допомогою малюнка або рівняння.
Учень/учениця: розуміє конкретний зміст дій додавання та віднімання; обирає малюнок, схему, які ілюструють арифметичні дії додавання і віднімання; знає знаки дій додавання і віднімання; утворює рівності на основі складу числа; знає назви компонентів і результату дій додавання та віднімання; розуміє число нуль як результат віднімання рівних чисел; використовує під час обчислень властивості додавання й віднімання нуля, віднімання рівних чисел.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа, порядку слідування чисел у натуральному ряді, переставного закону додавання, взаємозв’язку дій додавання і віднімання; застосовує прийом додавання і віднімання чисел частинами; володіє обчислювальною навичкою табличного додавання і віднімання чисел у межах 10; передбачає результат додавання і віднімання (до виконання обчислень), розуміючи, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні – менше.
Учень/учениця: додає і віднімає число у межах 10.