На екрані дитина бачить завдання з математики у формі вірша. У римованих строках міститься умова задачки, всі її елементи та питання. Всі задачки цього завдання присвячені відніманню, але на кожному з етапів віднімати треба різні цифри. В умовах задачки міститься і зменшуване, і відʼємник. Задача дитини полягає у тому, щоб прочитати вірш, зрозуміти викладену у ньому задачку та знайти різницю. Коли дитина дає відповідь на питання стосовно цього, то переходить на наступний етап незалежно від правильності цієї відповіді. На наступному етапі на екрані вже інший вірш з іншою задачкою, хоча теж присвяченою відніманню. Ця вправа має на меті урізноманітніти математичні вправи, що здебільшого сповнені цифровими значеннями. Також віршована форма стимулює уяву дитини та змушує її краще зосередитись. Таким чином розвивається увага, вміння аналізувати, концентруватись і робити логічні висновки.
Учень/учениця: розуміє операції додавання і віднімання об'єктів, пальців, уявних образів, малюнків, звуків (наприклад, ударів), розігруючи ситуації, словесні пояснення, вирази або рівняння.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії на додавання і віднімання в межах 10, наприклад, за допомогою предметів чи малюнків, щоб уявляти завдання.
Учень/учениця: для будь-якого числа від 1 до 9 визначає число, щоб отримати 10, наприклад, за допомогою предметів чи малюнків, і записує відповідь за допомогою малюнка або рівняння.
Учень/учениця: швидко додаває та віднімає в межах 5.
Учень/учениця: розуміє конкретний зміст дій додавання та віднімання; обирає малюнок, схему, які ілюструють арифметичні дії додавання і віднімання; знає знаки дій додавання і віднімання; утворює рівності на основі складу числа; знає назви компонентів і результату дій додавання та віднімання; розуміє число нуль як результат віднімання рівних чисел; використовує під час обчислень властивості додавання й віднімання нуля, віднімання рівних чисел.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа, порядку слідування чисел у натуральному ряді, переставного закону додавання, взаємозв’язку дій додавання і віднімання; застосовує прийом додавання і віднімання чисел частинами; володіє обчислювальною навичкою табличного додавання і віднімання чисел у межах 10; передбачає результат додавання і віднімання (до виконання обчислень), розуміючи, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні – менше.
Учень/учениця: додає і віднімає число у межах 10.