На екрані перед учнем з одного боку зображена цифра, а з іншого – кілька груп предметів. Кожна така група відокремлена від іншої, щоб не було мішанини і дитині було простіше у процесі лічби. Дитина підраховує кількість зображених в кожній групі обʼєктів. Після чого учень за допомогою мишки виділяє ту групу, кількість обʼєктів в котрій відповідає заданій цифрі. Якщо учень дав вірну відповідь, то на екрані зʼявляється нова цифра та інші групи предметів. Хоча кожен етап завдання схожий на минулий, нудно дитині не буде, тому що з кожним етапом змінюється як кількість обʼєктів у всіх групах, так і самі предмети. Якщо ж дитина помиляється, правильна відповідь відображається під картинкою з завданням, а вже після цього починається новий етап. Це завдання корисно не тільки тим, що учень в процесі виконання тренує навички лічби. Основна користь полягає в тому, що дитина вчиться сприймати цифри універсально, як інструмент для підрахунку будь-яких обʼєктів. При цьому цифра має чітку асоціацію з числом, що корисно для майбутніх успіхів у математиці.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: лічить вперед, починаючи з заданого числа в межах відомої послідовності (замість того, щоб почати з 1).
Учень/учениця: записує числа від 0 до 20; визначає кількість предметів у вигляді числа від 0-20 (де 0 позначає відсутність будь-яких об'єктів).
Учень/учениця: називає числа в прямому порядку при лічбі об'єктів, поєднуючи кожен об'єкт з одною і тільки одною назвою числа і назву кожного числа з одним і тільки одним об'єктом.
Учень/учениця: розуміє, що назва останнього числа показує кількість об'єктів, що підлягають рахунку, а кількість об'єктів однакова, незалежно від їх розташування або порядку, в якому вони були підраховані.
Учень/учениця: відповідає на питання «скільки?» у заданому напрямку лічби. Питання про 20 об'єктів, розташованих в лінію, прямокутну рамку або коло, або про 10 об'єктів в розсіяною конфігурацією; лічба від 1-20, лічба розкиданих об'єктів.
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.
Учень/учениця: утворює число прилічуванням одиниці до попереднього і відлічуванням одиниці від наступного до нього числа; позначає число відповідною цифрою.
Учень/учениця: знає склад чисел від 2 до 10.
Учень/учениця: утворює числа 11-100 з десятків та одиниць при виконанні практичних вправ (з використанням паличок, намистинок тощо); знає назви чисел 11-100; називає числа від 11 до 100 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100; утворює двоцифрове число додаванням числа 1 до попереднього числа, відніманням числа 1 від наступного числа; читає і записує числа від 1 до 100.