З одного боку екрану учень бачить цифру від одного і до двадцяти. З іншого є дві групи предметів. Дитина має перерахувати кількість обʼєктів у кожній з цих груп, після чого вибрати ту, число предметів в якій співпадає з цифрою. Якщо вибір дитина робить вірно, то цифра і предмети у групах змінюються, а якщо помиляється, то спочатку зʼявиться вірна відповідь, а вже потім учень перейде на наступний етап завдання. На кожному етапі дитина має зробити кілька математичних дій. Треба впізнати цифру і згадати її місце у числовому порядку. Далі треба порахувати кількість предметів у обох рядах, після чого співзіставити їх між собою і зробити висновок стосовно того, який ряд треба вибрати. Таким чином у ході виконання цієї вправи закріпляються знання і про порядок чисел при лічбі, і про цифри.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: лічить вперед, починаючи з заданого числа в межах відомої послідовності (замість того, щоб почати з 1).
Учень/учениця: записує числа від 0 до 20; визначає кількість предметів у вигляді числа від 0-20 (де 0 позначає відсутність будь-яких об'єктів).
Учень/учениця: називає числа в прямому порядку при лічбі об'єктів, поєднуючи кожен об'єкт з одною і тільки одною назвою числа і назву кожного числа з одним і тільки одним об'єктом.
Учень/учениця: відповідає на питання «скільки?» у заданому напрямку лічби. Питання про 20 об'єктів, розташованих в лінію, прямокутну рамку або коло, або про 10 об'єктів в розсіяною конфігурацією; лічба від 1-20, лічба розкиданих об'єктів.
Учень/учениця: визначає, чи є кількість об'єктів в одній групі більше, менше або дорівнює кількості об'єктів в іншій групі, наприклад, за допомогою зіставлення і лічбі.
Учень/учениця: порівнює числа в межах 10; записує результат порівняння за допомогою відповідних знаків.
Учень/учениця: утворює числа 11-100 з десятків та одиниць при виконанні практичних вправ (з використанням паличок, намистинок тощо); знає назви чисел 11-100; називає числа від 11 до 100 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100; утворює двоцифрове число додаванням числа 1 до попереднього числа, відніманням числа 1 від наступного числа; читає і записує числа від 1 до 100.
Учень/учениця: порівнює числа в межах 20.