Ця вправа робить наступний крок у розумінні дитиною числових виразів. Якщо раніше треба було знайти суму двох доданків, то у ході виконання цієї вправи дитина має знайти саме один з доданків, знаючи суму. Таким чином це завдання знайомить дитину з елементарним зразком рівняння. Аби виконати цю вправу, дитина може або від суми відняти один з доданків, або згадати, що разом з вже відомим доданком може становити вказану суму. Коли дитина дає відповідь на це питання, то переходить до наступного етапу, де на екрані зʼявляється вже інше рівняння. При цьому вправа продовжується незалежно від того, чи вірну відповідь дасть учень. Всі елементи рівняння мають цікаве ілюстроване зображення, яке також змінюється на кожному етапі. Це завдання є дуже важливим для розвитку математичних здібностей учня, бо розвиває логічне мислення і розуміння сутності дії додавання, а також звʼязку частин цієї дії між собою.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії на додавання і віднімання в межах 10, наприклад, за допомогою предметів чи малюнків, щоб уявляти завдання.
Учень/учениця: утворює рівності на основі складу числа; розкладає числа на менші або рівні 10 по парах більш ніж одним способом, наприклад, за допомогою предметів чи малюнків. Наприклад, 5 = 2 + 3 і 5 = 4 + 1.
Учень/учениця: швидко додаває та віднімає в межах 5.
Учень/учениця: розуміє конкретний зміст дій додавання та віднімання; обирає малюнок, схему, які ілюструють арифметичні дії додавання і віднімання; знає знаки дій додавання і віднімання; утворює рівності на основі складу числа; знає назви компонентів і результату дій додавання та віднімання; розуміє число нуль як результат віднімання рівних чисел; використовує під час обчислень властивості додавання й віднімання нуля, віднімання рівних чисел.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа, порядку слідування чисел у натуральному ряді, переставного закону додавання, взаємозв’язку дій додавання і віднімання; застосовує прийом додавання і віднімання чисел частинами; володіє обчислювальною навичкою табличного додавання і віднімання чисел у межах 10; передбачає результат додавання і віднімання (до виконання обчислень), розуміючи, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні – менше.
Учень/учениця: додає і віднімає число у межах 10.