На екрані учень бачить велику таблицю, кожна з клітинок якої містить своє число. Всього їх сто. Деякі з цифр позначені не таким кольором, як більшість інших. Вони також знаходяться вище або нижче у своїх клітинах, порівняно з іншими. Дитина має проаналізувати цю таблицю, зрозуміти порядок чисел і звернути увагу на ті цифри, що відрізняються. Саме вони порушують порядок чисел, бо знаходяться не на своїх місцях. Дитина має виправити ці помилки, переміщуючи цифри на їхні правильні місця. Таким чином дитина самостійно встановлює вірний порядок чисел. Ця вправа є способом остаточного закріплення правил лічби, а також з її допомогою дитина повторює свої знання про цифри, їх послідовність, будову та значення. Коли дитина бачить всі числа від одного і до ста, вона сприймає їх комплексно, але разом з тим вчиться працювати з окремими елементами цього ряду, орієнтуючись на свої вже здобуті арифметичні навички та знання.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: лічить вперед, починаючи з заданого числа в межах відомої послідовності (замість того, щоб почати з 1).
Учень/учениця: розуміє, що кожне наступне число показує кількість на один більше.
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.
Учень/учениця: утворює числа 11-100 з десятків та одиниць при виконанні практичних вправ (з використанням паличок, намистинок тощо); знає назви чисел 11-100; називає числа від 11 до 100 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100; утворює двоцифрове число додаванням числа 1 до попереднього числа, відніманням числа 1 від наступного числа; читає і записує числа від 1 до 100.