На екрані зображено кілька груп обʼєктів. Одна з них зверху, дві – знизу по бокам. Дитина має підрахувати кількість предметів у кожній з цих груп. Та, що знаходиться зверху є орієнтиром для порівняння. Учень має з двох нижніх вибрати ту, в якій предметів більше, або менше – в залежності від конкретного завдання на цьому етапі. Коли дитина робить цей вибір, зображення змінюється, і зʼявляються нові групи предметів, число яких треба порівнювати. Якщо на попередньому етапі вибрати з двох груп ту, кількість предметів в якій була менша, ніж у верхній, то на новому етапі – навпаки. При цьому дитина обовʼязково продовжить виконання вправи, навіть якщо дасть помилкову відповідь. У цьому випадку на екрані просто зʼявиться вірний варіант. Кількість предметів у групах може істотно варіюватись. Ця вправа закріплює вміння дитини лічити великі числа, допомагає закріпити аналізувати та порівнювати кількість та тренує увагу.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: лічить вперед, починаючи з заданого числа в межах відомої послідовності (замість того, щоб почати з 1).
Учень/учениця: розуміє, що кожне наступне число показує кількість на один більше.
Учень/учениця: визначає, чи є кількість об'єктів в одній групі більше, менше або дорівнює кількості об'єктів в іншій групі, наприклад, за допомогою зіставлення і лічбі.
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.
Учень/учениця: утворює число прилічуванням одиниці до попереднього і відлічуванням одиниці від наступного до нього числа; позначає число відповідною цифрою.
Учень/учениця: порівнює числа в межах 10; записує результат порівняння за допомогою відповідних знаків.