Геометричні фігури часто використовуються для зображення тих чи інших предметів, особливо у схемах та умовних малюнках. Учень бачить на екрані кілька таких малюнків. Попри те, що вони зображають ті чи інші предмети, їхні елементи сприймаються досить відокремлено, щоб впізнати у них ті чи інші геометричні фігури. Під зображенням міститься кілька варіантів цих фігур. Завдання дитини полягає у тому, щоб впізнати правильно використані фігури та серед кількох наведених під малюнком вибрати саме їх. Коли дитина робить цей вибір, то переходить до наступного етапу вправи, при чому незалежно від правильності цього рішення (у випадку помилки вірний варіант буде показано додатково). На наступному етапі на екрані показано вже групу інших предметів, так само змінюються й варіанти для відповіді. Ця вправа корисна для тренування дитини у вмінні впізнавати геометричні фігури у предметах навколишнього світу. Також у ході виконання цього завдання тренується увага та зосередженість.
Учень/учениця: аналізує і порівнює дво-тривимірні фігури, різних розмірів і орієнтацій, використовуючи неформальну мову, щоб описати їх подібності, відмінності, деталі (наприклад, кількість сторін і вершин/кутів), та інші характеристики (наприклад, мають сторони рівної довжини).
Учень/учениця: визначає спільні та відмінні ознаки об’єктів навколишнього світу.