Учень бачить на екрані кілька фігур, що подібні у всьому, окрім кольору. Однакові за формою та розміром, вони можуть і за кольором бути подібними (як подібні темно-зелений та салатовий у порівнянні із червоним), але серед них є тільки один предмет, який чітко відповідає поставленому перед учнем завданню. Згідно з цим завданням дитина має знайти та виділити предмет, що має той чи інший колір. Якщо учень зробить правильний вибір, то відразу перейде до наступного етапу вправи, на якому на екрані зʼявляться вже зовсім інші фігури. Але у випадку помилки, перед продовженням вправи учень має подивитись на правильний варіант, що зʼявиться на моніторі. У ході виконання цього завдання учень вчиться звертати увагу тільки на той критерій, що вказаний у завданні, тобто на колір. Ані форма, ані розмір не мають значення для цієї вправи і тільки відволікають увагу дитини, стимулюючи розвиток у ній зосередженості та вміння концентруватись.
Учень/учениця: аналізує і порівнює дво-тривимірні фігури, різних розмірів і орієнтацій, використовуючи неформальну мову, щоб описати їх подібності, відмінності, деталі (наприклад, кількість сторін і вершин/кутів), та інші характеристики (наприклад, мають сторони рівної довжини).
Учень/учениця: визначає спільні та відмінні ознаки об’єктів навколишнього світу.
Учень/учениця: визначає кількість елементів у групі після: об’єднання груп об’єктів за спільною ознакою; вилучення із групи об’єктів частини елементів, що характеризуються певною ознакою.