Культура у найширшому сенсі цього слова є будь-яким витвором людської діяльності, які мають як матеріальне, так і духовне втілення. Отже тому сільськогосподарчі рослини називають культурами. Таким чином будь-які обʼєкти навколишнього світу можна умовно поділити на два виду: природні та рукотворні, тобто ті, що належать до людської культури. Вміння відрізняти один вид від іншого є важливим у щоденному використанні дитиною. Ця вправа тренує дане вміння. Учень бачить на екрані групу предметів, серед яких майже всі були зроблені руками людини. Але серед них є один природний обʼєкт. Саме його й має вибрати дитина, аби перейти на наступний етап вправи. Коли учень робить свій вибір, о бачить на екрані вже нову групу предметів, серед яких теж є один природний, хоча інші були створені людиною. При цьому перехід до наступного етапу не залежить від того, чи вірну відповідь учень дав на питання минулого. Всі малюнки, що зображують предмети, мають багату деталізацію та яскраве стилістичне оформлення подібне до малюнків з дитячої книги. Це посилює інтерес дитини до виконання завдання.
Учень/учениця: розбиває предмети на групи; лічить кількість предметів в кожній групі і сортує групи за кількістю.
Учень/учениця: називає ознаки об’єктів навколишнього світу: форма, розмір, колір тощо; розпізнає об’єкти навколишнього світу за розміром, формою, призначенням, кольором тощо.
Учень/учениця: визначає спільні та відмінні ознаки об’єктів навколишнього світу.