Предмети, що були створені природою, відрізняються за своєю будовою від того, що відчуло на собі вплив людських рук. Наприклад, зазвичай рукотворні обʼєкти більш симетричні. Вони мають більше явних складників тощо. Дитина має вміти відрізняти створене людиною від того, що зробила природа. Для тренування цього вміння на екрані зображено групу предметів. Серед них є тільки один обʼєкт, що був зроблений людиною. Завдання, яке ставиться цією вправою перед дитиною, полягає у тому, щоб виділити саме цей єдиний предмет. При цьому дитина має керуватись виключно своїми знаннями та логікою, адже ані колір, ані форма, ані розмір предмету не є головними критеріями для прийняття цього рішення. Таким чином, виконуючи цю вправу, дитина тренує аналітичне мислення, вміння приймати рішення, керуючись логічними міркуваннями та, власне, впізнавати створене людиною серед низки природних обʼєктів. Коли учень вибирає той предмет у ряду, який, на його думку, був створений людськими руками, то переходить до наступного етапу вправи незалежно від того, чи вірну відповідь він дав на минулому етапі завдання.
Учень/учениця: розбиває предмети на групи; лічить кількість предметів в кожній групі і сортує групи за кількістю.
Учень/учениця: аналізує і порівнює дво-тривимірні фігури, різних розмірів і орієнтацій, використовуючи неформальну мову, щоб описати їх подібності, відмінності, деталі (наприклад, кількість сторін і вершин/кутів), та інші характеристики (наприклад, мають сторони рівної довжини).
Учень/учениця: називає ознаки об’єктів навколишнього світу: форма, розмір, колір тощо; розпізнає об’єкти навколишнього світу за розміром, формою, призначенням, кольором тощо.
Учень/учениця: визначає спільні та відмінні ознаки об’єктів навколишнього світу.
Учень/учениця: об’єднує об’єкти навколишнього світу в групу за спільною ознакою.