Розвиток логічного мислення та вміння сприймати форму, колір і розмір предметів разом з тренуванням вміння визначати місце роз положення обʼєктів є важливими для орієнтації дитини у світі. Ця вправа присвячена тренуванню кольорового сприйняття учня предметів навколишнього світу. На екрані зображено кілька обʼєктів, звичних для дитини. Всі вони досить детально ілюстровані, мають цікавий стиль зображення. Разом з тим, серед цих предметів у ряду є зайвий, що відрізняється від інших за кольором. Саме ця ознака є єдиним критерієм для вибору для дитини. Тільки керуючись нею, учень має вибрати той обʼєкт, чи то фрукт, чи то тваринка, яка є зайвою. Після цього дитина переходить до наступного етапу вправи, механіка якого така сама, як і на минулому етапі, але зображені обʼєкти вже інші. Важливо, що учень продовжує виконання цього завдання не залежно від того, чи вірну відповідь він дав на минуле питання. У випадку помилки вірний варіант зʼявляється на екрані поряд з хибним. Це завдання важливе для розвитку вміння дитини зосереджуватись тільки на тих критеріях, що вказані у завданні, сприймаючи інші тільки як частини малюнку.
Учень/учениця: розбиває предмети на групи; лічить кількість предметів в кожній групі і сортує групи за кількістю.
Учень/учениця: аналізує і порівнює дво-тривимірні фігури, різних розмірів і орієнтацій, використовуючи неформальну мову, щоб описати їх подібності, відмінності, деталі (наприклад, кількість сторін і вершин/кутів), та інші характеристики (наприклад, мають сторони рівної довжини).
Учень/учениця: називає ознаки об’єктів навколишнього світу: форма, розмір, колір тощо; розпізнає об’єкти навколишнього світу за розміром, формою, призначенням, кольором тощо.
Учень/учениця: визначає спільні та відмінні ознаки об’єктів навколишнього світу.
Учень/учениця: об’єднує об’єкти навколишнього світу в групу за спільною ознакою.
Учень/учениця: розбиває групу об’єктів навколишнього світу на підгрупи за спільною ознакою.