Довжина є однією з головних характеристик предмету, яка може допомогти у роботі з цим обʼєктом на практиці. При цьому вимірювання найчастіше здійснюється за допомогою лінійки – знаряддя, з яким дитина знайомиться чи не найраніше серед інших подібних. Після того, як учень навчився порівнювати довжину різних предметів та міряти обʼєкти за допомогою інших, більш коротких, він вже може досить вільно користуватись і лінійкою, яка використовує спеціальні одиниці виміру: міліметри, сантиметри та, у випадку з довгими лінійками, метри. Ця вправа присвячена тренуванню вміння дитини користуватись цим знаряддям та розуміти ці умовні одиниці виміру довжини. На екрані учень бачить предмет, дожину якого, власне, він і має поміряти за допомогою лінійки, приклавши позначку нуля на початку лінійки до початку обʼєкта. Після цього дитина дає відповідь на питання про довжину предмета і переходить на наступний рівень вправи, де на учня чекатиме вже інший обʼєкт, довжина якого, звісно, теж буде іншою. Важливо, що у ході виконання цього завдання дитина вчиться працювати з умовними одиницями виміру, які є абстрактними і не мають конкретного втілення, але при цьому слугують досить універсальним знаряддям для дії виміру.
Учень/учениця: описує вимірювані характеристики об'єктів, таких як довжина або вага; описує декілько вимірюваних характеристик одного об'єкта.
Учень/учениця: називає ознаки об’єктів навколишнього світу: форма, розмір, колір тощо; розпізнає об’єкти навколишнього світу за розміром, формою, призначенням, кольором тощо.
Учень/учениця: порівнює довжини відрізків або смужок паперу «на око», накладанням або за допомогою різних мірок; знає, якими одиницями вимірюється довжина (сантиметр, дециметр, метр), їх скорочене позначення та співвідношення між ними; розуміє, які одиниці вимірювання довжини доцільно використовувати в конкретному випадку; вимірює довжину предметів або відрізків; записує результати вимірювання із використанням різних одиниць (см, дм, м); будує відрізок заданої довжини.