На екрані учень бачить кілька груп предметів, що відрізняються одна від іншої кількісно. У завданні для кожного конкретного етапу є своя мета, що повʼязана з числом предметів у тій чи іншій групі. Завдання дитини полягає у тому, щоб переміщуючи предмети з одної групи в іншу, прийти до того результату, що вказаний в умові завдання. Наприклад, у другій групі чотири пончики, а має бути три. Значить, учень має перемістити у першу групу один. Після цього дитина переходить до наступного етапу вправи, де на екрані вже інші малюнки у групах і, звісно, в іншій кількості. Важливо, що дитина продовжить виконання завдання незалежно від правильності відповіді, але у випадку помилки, правильний варіант зʼявиться на екрані. При цьому на кожному етапі у групах може бути від одного і до десяти предметів. Всі завдання побудовані таким чином, що їхнє виконання повʼязане саме з відніманням, тобто кожного разу треба саме забрати предмет з одної групи. Але водночас дитина додає його до іншої, таким чином усвідомлюючи звʼязок між математичними процесами додавання та віднімання.
Учень/учениця: розуміє операції додавання і віднімання об'єктів, пальців, уявних образів, малюнків, звуків (наприклад, ударів), розігруючи ситуації, словесні пояснення, вирази або рівняння.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії на додавання і віднімання в межах 10, наприклад, за допомогою предметів чи малюнків, щоб уявляти завдання.
Учень/учениця: розуміє конкретний зміст дій додавання та віднімання; обирає малюнок, схему, які ілюструють арифметичні дії додавання і віднімання; знає знаки дій додавання і віднімання; утворює рівності на основі складу числа; знає назви компонентів і результату дій додавання та віднімання; розуміє число нуль як результат віднімання рівних чисел; використовує під час обчислень властивості додавання й віднімання нуля, віднімання рівних чисел.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа, порядку слідування чисел у натуральному ряді, переставного закону додавання, взаємозв’язку дій додавання і віднімання; застосовує прийом додавання і віднімання чисел частинами; володіє обчислювальною навичкою табличного додавання і віднімання чисел у межах 10; передбачає результат додавання і віднімання (до виконання обчислень), розуміючи, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні – менше.
Учень/учениця: додає і віднімає число у межах 10.