Ця вправа ускладнена тим, що містить певний сюжет, тобто математичні знання та навички мають бути використані для певної конкретної мети, що ставиться перед учнем. На екрані дитина бачить певну кількість предметів, положення у просторі яких треба змінити певним чином. Наприклад, забрати з одного місця й перемістити у інше. Після цього починається наступний етап вправи, на якому перед дитиною постають вже інші малюнки. На кожному етапі завдання може відрізнятися від минулого, але суть залишається в тому, що перемістити потрібно таку кількість предметів, щоб у результаті їх на тій чи іншій ділянці стала певна кількість. Наприклад, якщо на столі зображено три банки з помідорами, а у шафі – чотири, то згідно з умовами завдання потрібно забрати з шафи стільки, щоб на столі їх стало пʼять. Таким чином дитина вчиться використовувати віднімання на практиці заради виконання конкретної мети, яка на перший погляд не стосується математики. У ході виконання кожного етапу вправи учень має як мінімум тричі лічити предмети у певній області малюнка і виконувати дію віднімання.
Учень/учениця: розуміє операції додавання і віднімання об'єктів, пальців, уявних образів, малюнків, звуків (наприклад, ударів), розігруючи ситуації, словесні пояснення, вирази або рівняння.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії на додавання і віднімання в межах 10, наприклад, за допомогою предметів чи малюнків, щоб уявляти завдання.
Учень/учениця: швидко додаває та віднімає в межах 5.
Учень/учениця: розуміє конкретний зміст дій додавання та віднімання; обирає малюнок, схему, які ілюструють арифметичні дії додавання і віднімання; знає знаки дій додавання і віднімання; утворює рівності на основі складу числа; знає назви компонентів і результату дій додавання та віднімання; розуміє число нуль як результат віднімання рівних чисел; використовує під час обчислень властивості додавання й віднімання нуля, віднімання рівних чисел.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа, порядку слідування чисел у натуральному ряді, переставного закону додавання, взаємозв’язку дій додавання і віднімання; застосовує прийом додавання і віднімання чисел частинами; володіє обчислювальною навичкою табличного додавання і віднімання чисел у межах 10; передбачає результат додавання і віднімання (до виконання обчислень), розуміючи, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні – менше.
Учень/учениця: додає і віднімає число у межах 10.