Це інтерактивне завдання має сильний акцент на ігровій формі. На екрані учень бачить кольорове поле, на якому, як на аркуші паперу, «вирізані» певні обʼєкти та геометричні фігури. Поряд із цим полем, що зображає аркуш паперу, знаходяться предмети такої форми та розміру, щоб вони співпадали з вирізаними і закривали їх. Але як «дірки», так і фігури розміщені на екрані у довільному порядку. Завдання дитини полягає у тому, щоб вставити потрібні фігури на їхні місця. При цьому учень має враховувати як форму, так і розмір цих шматочків мозаїки. В цілому, це завдання нагадує складання пазла. Завдяки ньому розвивається увага, спостережливість та вміння аналізувати зображене. Коли дитина робить це кольорове поле цілим, закривши всі прогалини, то переходить на наступний рівень завдання, на якому на екрані зʼявляться вже інші і поле, і фігури, що з нього «вирізані». Оскільки виконання вправи чимось нагадує процес, зворотній до вирізання аплікації, цікавість дитини тільки зростає, і кожний етап сприймається як окрема гра.
Учень/учениця: аналізує і порівнює дво-тривимірні фігури, різних розмірів і орієнтацій, використовуючи неформальну мову, щоб описати їх подібності, відмінності, деталі (наприклад, кількість сторін і вершин/кутів), та інші характеристики (наприклад, мають сторони рівної довжини).
Учень/учениця: визначає спільні та відмінні ознаки об’єктів навколишнього світу.
Учень/учениця: об’єднує об’єкти навколишнього світу в групу за спільною ознакою.
Учень/учениця: зіставляє об’єкти навколишнього світу: за розміром (більший, ніж; менший, ніж; однакові за розміром); за довжиною (коротший ніж; довший за; однакові за довжиною); за масою (важчий, легший) та ін.; впорядковує об’єкти навколишнього світу за розміром, довжиною, висотою, товщиною, масою тощо.