Учень бачить на екрані арифметичний приклад, який виражає дію віднімання. При цьому кількість виражена не за допомогою цифр, а методом зображення певної кількості однакових предметів. Математичний вираз при цьому не зовсім повний, бо у ньому є помилка. Вона полягає у тому, що або кількість предметів у групі зменшуваного, або ж кількість предметів у відʼємнику чи в різниці неповна. Мета дитини: підрахувати кількість обʼєктів у кожній з груп, після чого зрозуміти, у котрій з них бракує частин для того, аби вираз набув арифметичної правильності. Зробивши свій вибір, дитина перейде на наступний етап. Якщо рішення вірне, то відразу, але якщо помилкове – то завдання теж продовжиться, просто спершу на екрані зʼявиться вірний варіант. Це завдання має на меті розвинути увагу дитини. Учню потрібно зосереджено перелічити всі обʼєкти на екрані, зрозуміти роль кожної з груп та зробити логічний висновок стосовно того, де саме бракує обʼєктів. При цьому на кожному наступному етапі на екрані зʼявляються вже нові предмети.
Учень/учениця: розуміє операції додавання і віднімання об'єктів, пальців, уявних образів, малюнків, звуків (наприклад, ударів), розігруючи ситуації, словесні пояснення, вирази або рівняння.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії на додавання і віднімання в межах 10, наприклад, за допомогою предметів чи малюнків, щоб уявляти завдання.
Учень/учениця: швидко додаває та віднімає в межах 5.
Учень/учениця: розуміє конкретний зміст дій додавання та віднімання; обирає малюнок, схему, які ілюструють арифметичні дії додавання і віднімання; знає знаки дій додавання і віднімання; утворює рівності на основі складу числа; знає назви компонентів і результату дій додавання та віднімання; розуміє число нуль як результат віднімання рівних чисел; використовує під час обчислень властивості додавання й віднімання нуля, віднімання рівних чисел.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа, порядку слідування чисел у натуральному ряді, переставного закону додавання, взаємозв’язку дій додавання і віднімання; застосовує прийом додавання і віднімання чисел частинами; володіє обчислювальною навичкою табличного додавання і віднімання чисел у межах 10; передбачає результат додавання і віднімання (до виконання обчислень), розуміючи, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні – менше.
Учень/учениця: додає і віднімає число у межах 10.