Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

У цій веселій вправі «Заповнюємо пропуск малюнком до 5» діти вчаться рахувати предмети від 1 до 5 та добирати правильний малюнок, щоб завершити завдання. Замість нудних прикладів з цифрами малюки бачать яскраві зображення: яблука, кульки, зірочки чи інші знайомі об’єкти. Потрібно уважно їх порахувати та обрати той малюнок, якого бракує, щоб усе було правильно.

Завдання побудоване так, щоб дошкільнятам було цікаво й зрозуміло. Дитина бачить кілька груп предметів і пропуск, який треба заповнити. Наприклад, є три яблука та ще один малюнок з яблуками, а в кінці – результат. Малюк рахує кожну групу, порівнює їх між собою і шукає, який малюнок підходить до прикладу. Так крок за кроком формується уявлення про кількість до 5, а також розвивається логічне мислення.

Якщо дитина помиляється, вправа м’яко підказує правильний варіант. Малюк бачить, як виглядає вірне рішення, і може спробувати ще раз у наступному завданні. Це допомагає не боятися помилок і сприймати навчання як гру. На кожному новому етапі з’являються інші предмети, тож дитині не набридає, а інтерес до математики тільки зростає.

Виконуючи цю вправу, дошкільнята тренують одразу кілька важливих умінь:

  • рахунок предметів у межах 5 та співвіднесення кількості з малюнком;
  • уважність до деталей, уміння не пропускати жодного об’єкта;
  • вміння порівнювати групи предметів і знаходити, чого бракує;
  • логічне мислення та підготовку до розуміння простих арифметичних дій;
  • зорову пам’ять і вміння зосереджуватися на завданні.

Батьки можуть проходити вправу разом з дитиною: ставити запитання «Скільки тут предметів?», «Чого не вистачає?», «Який малюнок треба додати?». Учителям у дитсадку або в підготовчому класі вправа стане у пригоді для закріплення лічби до 5 та розвитку математичної спостережливості в ігровій формі. Так малюки крок за кроком готуються до школи й починають сприймати математику як цікаву пригоду, а не як складний предмет.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
З.4
Заповнюємо пропуск малюнком до 5
-
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися