На екрані учень бачить кілька груп предметів, що разом утворюють арифметичний приклад із відніманням. Таким чином, замість цифр, цей приклад використовує безпосередньо предмети, кількість котрих видно наглядно. Дитина у ході виконання цієї вправи має перелічити обʼєкти у кожній з цих груп. Вона має зрозуміти, що цей вираз неправильний, адже у одній з цих груп бракує елементів для того, щоб вираз був математично правильним. Мета дитини полягає у тому, щоб додати або до зменшуваного, або до відʼємника, або ж до різниці. Зробивши свій вибір, учень переходить до наступного етапу, на якому на екрані зʼявляться інші малюнки у іній кількості, тож вправу треба буде повторити. На кожному етапі бракує елементів вже у іншій частині виразу. На наступний етап вправи дитина переходить незалежно від правильності відповіді. Це завдання є чудовим способом повторення правил лічби, а також можливістю зрозуміти внутрішню логіку процесу віднімання та звʼязку частин цього виразу між собою.
Учень/учениця: розуміє операції додавання і віднімання об'єктів, пальців, уявних образів, малюнків, звуків (наприклад, ударів), розігруючи ситуації, словесні пояснення, вирази або рівняння.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії на додавання і віднімання в межах 10, наприклад, за допомогою предметів чи малюнків, щоб уявляти завдання.
Учень/учениця: розуміє конкретний зміст дій додавання та віднімання; обирає малюнок, схему, які ілюструють арифметичні дії додавання і віднімання; знає знаки дій додавання і віднімання; утворює рівності на основі складу числа; знає назви компонентів і результату дій додавання та віднімання; розуміє число нуль як результат віднімання рівних чисел; використовує під час обчислень властивості додавання й віднімання нуля, віднімання рівних чисел.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа, порядку слідування чисел у натуральному ряді, переставного закону додавання, взаємозв’язку дій додавання і віднімання; застосовує прийом додавання і віднімання чисел частинами; володіє обчислювальною навичкою табличного додавання і віднімання чисел у межах 10; передбачає результат додавання і віднімання (до виконання обчислень), розуміючи, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні – менше.
Учень/учениця: додає і віднімає число у межах 10.