Учень бачить на екрані математичний вираз. Цей вираз містить дію віднімання, і всі його складові мають цифрове зображення. Кожна цифра має цікаве оформлення та специфічну кольорову гаму. Цифри можуть бути від одного до десяти. При цьому ряд сам по собі не повний – один із елементів його пропущений. І це може бути як різниця, так і зменшуване або відʼємник – в залежності від умов конкретного етапу вправи. Дитина має у ході виконання цього завдання визначити, яка цифра має бути на місці пропущеної. Для цього вона має згадати все, що знає про дію віднімання та значення кожного елемента цієї дії. Якщо учень дає вірну відповідь, то переходить на наступний етап відразу. Якщо ж помиляється, то завдання на цьому теж не закінчується, і учень має змогу продовжити, але тільки після того, як на екрані зʼявиться вірний варіант, щоб дитина могла вчитись на власному досвіді. Ця вправа дозволяє краще зрозуміти дію віднімання за допомогою більш різноманітних інструментів, тобто більшої кількості цифр. Також це завдання розвиває аналітичні та логічні здібності учня.
Учень/учениця: розуміє операції додавання і віднімання об'єктів, пальців, уявних образів, малюнків, звуків (наприклад, ударів), розігруючи ситуації, словесні пояснення, вирази або рівняння.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії на додавання і віднімання в межах 10, наприклад, за допомогою предметів чи малюнків, щоб уявляти завдання.
Учень/учениця: утворює рівності на основі складу числа; розкладає числа на менші або рівні 10 по парах більш ніж одним способом, наприклад, за допомогою предметів чи малюнків. Наприклад, 5 = 2 + 3 і 5 = 4 + 1.
Учень/учениця: розуміє конкретний зміст дій додавання та віднімання; обирає малюнок, схему, які ілюструють арифметичні дії додавання і віднімання; знає знаки дій додавання і віднімання; утворює рівності на основі складу числа; знає назви компонентів і результату дій додавання та віднімання; розуміє число нуль як результат віднімання рівних чисел; використовує під час обчислень властивості додавання й віднімання нуля, віднімання рівних чисел.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа, порядку слідування чисел у натуральному ряді, переставного закону додавання, взаємозв’язку дій додавання і віднімання; застосовує прийом додавання і віднімання чисел частинами; володіє обчислювальною навичкою табличного додавання і віднімання чисел у межах 10; передбачає результат додавання і віднімання (до виконання обчислень), розуміючи, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні – менше.
Учень/учениця: додає і віднімає число у межах 10.