Опис завдання
У цій онлайн-вправі «Заверши послідовність» малюк потрапляє у світ яскравих картинок, де потрібно уважно роздивитися ряд предметів і продовжити його за певним правилом. На екрані з’являються фрукти, іграшки, геометричні фігури чи інші знайомі об’єкти, які змінюються за кольором, формою або чергуються між собою. Завдання дитини – здогадатися, який елемент має бути далі, і правильно завершити послідовність.
Дошкільнята вчаться помічати закономірності: що повторюється, що змінюється, як саме чергуються предмети. Іноді потрібно додати лише один елемент, а іноді – відразу кілька, продовжуючи логічний ряд. Так дитина не просто вгадує, а вчиться аналізувати й робити висновки. Якщо малюк помиляється, система показує правильний варіант, щоб можна було порівняти та зрозуміти, у чому полягала помилка.
Вправа розроблена спеціально для дошкільнят, тому завдання подані у зрозумілій, ігровій формі. Дитина тренує не лише майбутні математичні навички, а й уміння мислити послідовно, планувати наступний крок, бути уважною до деталей. Це чудова підготовка до школи: малюк вчиться зосереджуватись, доводити справу до кінця, не боятися пробувати ще раз.
- розвивається логічне та просторове мислення;
- тренується увага, спостережливість і пам’ять;
- формується вміння знаходити та продовжувати закономірності;
- зміцнюється впевненість у власних силах під час розв’язання завдань;
- відбувається м’яка підготовка до вивчення математики в початковій школі.
Батьки можуть проходити вправу разом із дитиною: ставити запитання «Що буде далі? Чому саме так?», заохочувати пояснювати свій вибір. Учителям дошкільних груп вправа стане у пригоді як інтерактивне доповнення до занять з логіки та математики. Регулярні тренування з «Заверши послідовність» допоможуть малюкові навчитися мислити впорядковано, бачити структуру в навколишньому світі та з інтересом відкривати для себе математику.
Пов'язані стандарти
Учень/учениця: визначає розміщення предметів у просторі і на площині, використовуючи назви форм; встановлює відношення між предметами, розміщеними на площині та в просторі, використовуючи такі терміни як: лівіше, правіше, вище, нижче, поруч, попереду, позаду.
Учень/учениця: вживає у мовленні відповідні назв фігур, незалежно від їх орієнтації або загального розміру.
Учень/учениця: називає ознаки об’єктів навколишнього світу: форма, розмір, колір тощо; розпізнає об’єкти навколишнього світу за розміром, формою, призначенням, кольором тощо.
Учень/учениця: визначає спільні та відмінні ознаки об’єктів навколишнього світу.
Учень/учениця: розбиває групу об’єктів навколишнього світу на підгрупи за спільною ознакою.
Учень/учениця: зіставляє об’єкти навколишнього світу: за розміром (більший, ніж; менший, ніж; однакові за розміром); за довжиною (коротший ніж; довший за; однакові за довжиною); за масою (важчий, легший) та ін.; впорядковує об’єкти навколишнього світу за розміром, довжиною, висотою, товщиною, масою тощо.