На екрані перед дитиною два ряди предметів. У кожному від одного і до десяти обʼєктів. Учень підраховує кількість предметів у кожному ряду, після чого спів зіставляє її. Згідно з завданням цього етапу дитина має самостійно за допомогою мишки змінити кількість цих предметів. В залежності від завдання, або зменшити, або збільшити в одному з рядів, але завжди – тільки на одиницю. При чому формулювання завдання таке, що дитині не вказується ряд, що підлягає змінам. Замість цього вказується, яке співвідношення обʼєктів має бути на малюнку в результаті цих змін. Дитина сама обирає, як саме. Якщо вибір вірний, то до наступного етапу (на якому змінюється і характер малюнків ,і їхня кількість, і завдання) дитина переходить відразу. А якщо помилиться, то після того, як побачить вірну відповідь, що зʼявиться на екрані. Ця вправа тренує всі арифметичні вміння, що дитина вже опанувала. Дитина закріплює навички лічби, додавання та віднімання.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: лічить вперед, починаючи з заданого числа в межах відомої послідовності (замість того, щоб почати з 1).
Учень/учениця: називає числа в прямому порядку при лічбі об'єктів, поєднуючи кожен об'єкт з одною і тільки одною назвою числа і назву кожного числа з одним і тільки одним об'єктом.
Учень/учениця: розуміє, що кожне наступне число показує кількість на один більше.
Учень/учениця: визначає, чи є кількість об'єктів в одній групі більше, менше або дорівнює кількості об'єктів в іншій групі, наприклад, за допомогою зіставлення і лічбі.
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.
Учень/учениця: вміє лічити від 1 до 10 в прямому та зворотному порядку; відтворює послідовність числа у заданих межах у прямому і зворотному порядку; називає попереднє і наступне число до даного; встановлює відповідність між числом та кількістю елементів в групі; встановлює відповідність кількості елементів в групі певному числу.
Учень/учениця: знає склад чисел від 2 до 10.
Учень/учениця: порівнює числа в межах 10; записує результат порівняння за допомогою відповідних знаків.
Учень/учениця: утворює числа 11-100 з десятків та одиниць при виконанні практичних вправ (з використанням паличок, намистинок тощо); знає назви чисел 11-100; називає числа від 11 до 100 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100; утворює двоцифрове число додаванням числа 1 до попереднього числа, відніманням числа 1 від наступного числа; читає і записує числа від 1 до 100.
Учень/учениця: порівнює числа в межах 20.