Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

У цій онлайн-вправі дошкільнята тренуються збільшувати й зменшувати кількість предметів на 1 у межах 10. Дитина бачить на екрані яскраві картинки з об’єктами, які потрібно полічити, а потім змінити їхню кількість: додати один або забрати один. Такий формат допомагає малюкам легко й природно засвоювати перші кроки в арифметиці, не лякаючись складних прикладів.

Завдання побудовані так, щоб дитина відчула: додавання – це «стало на один більше», а віднімання – це «стало на один менше». Учень порівнює кількість предметів, уважно рахує їх і обирає правильну відповідь. Наприклад, якщо на картинці 5 яблук, потрібно зрозуміти, скільки буде, якщо додати ще одне, або що станеться, якщо одне забрати. Так малюк вчиться мислити послідовно й бачити зв’язок між числами-сусідами.

Вправа розрахована на дітей дошкільного віку, але буде корисною й для першокласників як повторення. Вона розвиває не лише математичні вміння, а й увагу, спостережливість, вміння зосереджуватися на завданні. Кожен новий етап пропонує іншу картинку з новою кількістю предметів у межах від 1 до 10, тож дитині цікаво виконувати завдання знову і знову.

  • Для дітей: це захоплива гра з яскравими зображеннями, де можна «додавати» та «забирати» предмети й одразу бачити результат.
  • Для батьків: зручний спосіб пояснити, що таке «на один більше» і «на один менше», закріпити лічбу до 10 і підготувати малюка до школи.
  • Для вчителів: готовий інтерактивний матеріал для формування уявлення про сусідні числа та початкові навички додавання й віднімання.

Рекомендовано спочатку разом із дитиною вголос рахувати предмети на екрані, проговорювати: «Було 4, додали 1 – стало 5», «Було 7, забрали 1 – стало 6». Таке озвучення допомагає малюку краще запам’ятати принципи зміни кількості. З часом дитина почне робити це самостійно, без підказок.

Регулярне виконання цієї вправи формує впевненість у роботі з числами, готує ґрунт для подальшого вивчення математики та показує, що рахувати – це цікаво й зовсім не страшно. Нехай перші кроки у світі чисел будуть для дитини легкими, зрозумілими й радісними!

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Б.11
Збільшуємо і зменшуємо кількість на 1 в межах 10
-
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися