Додавання – одне з базових вмінь математики. Перехід до нього означає вже не просто розуміння чисел і кількості, а й можливість учня працювати з цими величинами та змінювати їх. Під час виконання цієї вправи учень має підрахувати кількість предметів (наприклад, комашок) у верхньому з вікон. Згідно з завданням до цієї кількості потрібно додати ще один предмет. Під верхнім віконцем є ще два, і в кожному – свій варіант відповіді, скільки тих чи тепер, після додавання, предметів стало у результаті. Кліком мишки по одному з цих двох нижніх вікон дитина й обирає відповідь. Якщо вибір вірний, на новому етапі завдання змінюється кількість обʼєктів як у верхньому, так і в двох нижніх вікнах, але додавати у цій вправі треба завжди тільки один предмет. Виконуючи це завдання, учень розвиває навички з додавання, закріплює розуміння кількості предметів без їхнього постійного перераховування та вчить швидко обирати правильну відповідь з двох варіантів.
Учень/учениця: розуміє, що кожне наступне число показує кількість на один більше.
Учень/учениця: визначає, чи є кількість об'єктів в одній групі більше, менше або дорівнює кількості об'єктів в іншій групі, наприклад, за допомогою зіставлення і лічбі.
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.
Учень/учениця: утворює число прилічуванням одиниці до попереднього і відлічуванням одиниці від наступного до нього числа; позначає число відповідною цифрою.
Учень/учениця: знає склад чисел від 2 до 10.
Учень/учениця: порівнює числа в межах 10; записує результат порівняння за допомогою відповідних знаків.
Учень/учениця: утворює числа 11-100 з десятків та одиниць при виконанні практичних вправ (з використанням паличок, намистинок тощо); знає назви чисел 11-100; називає числа від 11 до 100 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100; утворює двоцифрове число додаванням числа 1 до попереднього числа, відніманням числа 1 від наступного числа; читає і записує числа від 1 до 100.
Учень/учениця: порівнює числа в межах 20.