На екрані учень бачить три групи предметів: одну зверху та дві нижче. У ході виконання вправи потрібно порахувати кількість обʼєктів у верхній групі, після чого зробити те саме з іншими двома і порівняти їхню кількість. Дитина має вибрати, у якій з нижніх груп предметів на один більше, ніж у верхній. Складність у тому, що кожна група по-різному виглядає, хоча всі обʼєкти й однакові., Наприклад, якщо загальна кількість предметів у групі складає сім штук, то вони можуть йти й в один ряд, й групуватися в дві малі групи по три і чотири, або мати два ряди, де в першому 5, а в другому – два обʼєкта тощо. Загальна кількість предметів коливається від одного і до десяти, тож кожна група виглядає відмінно від іншої. Тому дитині доведеться бути уважною і опиратися у відповіді саме на власні навички арифметики. Таке різноманіття не тільки не дасть дитині нудьгувати, а ще й розвиває в неї розуміння універсальності навичок лічби, адже можна порівняти кількість предметів навіть тоді, коли обʼєкти порівняння відрізняються один від одного.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: лічить вперед, починаючи з заданого числа в межах відомої послідовності (замість того, щоб почати з 1).
Учень/учениця: розуміє, що назва останнього числа показує кількість об'єктів, що підлягають рахунку, а кількість об'єктів однакова, незалежно від їх розташування або порядку, в якому вони були підраховані.
Учень/учениця: розуміє, що кожне наступне число показує кількість на один більше.
Учень/учениця: визначає, чи є кількість об'єктів в одній групі більше, менше або дорівнює кількості об'єктів в іншій групі, наприклад, за допомогою зіставлення і лічбі.
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.
Учень/учениця: порівнює числа в межах 10; записує результат порівняння за допомогою відповідних знаків.
Учень/учениця: утворює числа 11-100 з десятків та одиниць при виконанні практичних вправ (з використанням паличок, намистинок тощо); знає назви чисел 11-100; називає числа від 11 до 100 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100; утворює двоцифрове число додаванням числа 1 до попереднього числа, відніманням числа 1 від наступного числа; читає і записує числа від 1 до 100.
Учень/учениця: порівнює числа в межах 20.