Після того, як учень засвоює вміння порівнювати, аналізувати кількість зображених предметів, визначаючи, на якій з картинок їх менше або більше, наступний крок для кращого оволодіння арифметичною операцією віднімання є безпосередня зміна кількості предметів самим учнем. В ході виконання цієї вправи дитина бачить два ряди обʼєктів, перелічує й порівнює їхню кількість. Після цього, користуючись мишкою, вона має самостійно забрати у одному з рядів один предмет так, щоб кількість обʼєктів на картинці відповідала завданню, наприклад, щоб у верхньому ряді було на один менше, або навпаки. Якщо учень дасть вірну відповідь, зʼявиться нове зображення з іншими обʼєктами у іншій кількості. Незмінною залишається тільки одна умова завдання: зменшувати число предметів треба тільки на один. Таким чином, завдяки варіативності умов виконання цієї вправи, учень ліпше засвоює віднімання.
Учень/учениця: розуміє, що кожне наступне число показує кількість на один більше.
Учень/учениця: визначає, чи є кількість об'єктів в одній групі більше, менше або дорівнює кількості об'єктів в іншій групі, наприклад, за допомогою зіставлення і лічбі.
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.
Учень/учениця: визначає кількість елементів у групі після: об’єднання груп об’єктів за спільною ознакою; вилучення із групи об’єктів частини елементів, що характеризуються певною ознакою.
Учень/учениця: знає склад чисел від 2 до 10.
Учень/учениця: порівнює числа в межах 10; записує результат порівняння за допомогою відповідних знаків.
Учень/учениця: утворює числа 11-100 з десятків та одиниць при виконанні практичних вправ (з використанням паличок, намистинок тощо); знає назви чисел 11-100; називає числа від 11 до 100 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100; утворює двоцифрове число додаванням числа 1 до попереднього числа, відніманням числа 1 від наступного числа; читає і записує числа від 1 до 100.
Учень/учениця: порівнює числа в межах 20.