На екрані перед учнем три групи обʼєктів. Верхня – орієнтир, саме з нею потрібно звірятися, аналізуючи кількість у інших двох, які знаходяться нижче. Учень підраховує кількість зображених предметів у всіх трьох групах. Далі він має порівняти їхню кількість та вибрати з двох розташованих знизу груп ту, в якій кількість предметів на один менша за число таких самих предметів у верхній групі. Якщо учень дає правильну відповідь, у всіх трьох зʼявляється інша кількість нових обʼєктів, але завжди від одного до десяти. При цьому на малюнку ці предмети можуть бути розташовані не тільки в ряд, а як завгодно, наприклад згруповані по кілька малих груп, або бути розташованими у два нерівні ряди. Тож замість того, аби орієнтуватися суто на порівняння зображень, учень має кожного разу перераховувати предмети у кожній групі, що тренує памʼять та навички лічби. Таке тренування – перший крок до засвоєння теми віднімання, оскільки принцип вибору за кількістю обʼєктів змінюється з більшого на менший.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: лічить вперед, починаючи з заданого числа в межах відомої послідовності (замість того, щоб почати з 1).
Учень/учениця: розуміє, що кожне наступне число показує кількість на один більше.
Учень/учениця: визначає, чи є кількість об'єктів в одній групі більше, менше або дорівнює кількості об'єктів в іншій групі, наприклад, за допомогою зіставлення і лічбі.
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.
Учень/учениця: утворює число прилічуванням одиниці до попереднього і відлічуванням одиниці від наступного до нього числа; позначає число відповідною цифрою.
Учень/учениця: вміє лічити від 1 до 10 в прямому та зворотному порядку; відтворює послідовність числа у заданих межах у прямому і зворотному порядку; називає попереднє і наступне число до даного; встановлює відповідність між числом та кількістю елементів в групі; встановлює відповідність кількості елементів в групі певному числу.
Учень/учениця: знає склад чисел від 2 до 10.
Учень/учениця: порівнює числа в межах 10; записує результат порівняння за допомогою відповідних знаків.
Учень/учениця: утворює числа 11-100 з десятків та одиниць при виконанні практичних вправ (з використанням паличок, намистинок тощо); знає назви чисел 11-100; називає числа від 11 до 100 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100; утворює двоцифрове число додаванням числа 1 до попереднього числа, відніманням числа 1 від наступного числа; читає і записує числа від 1 до 100.
Учень/учениця: порівнює числа в межах 20.