Вміння знаходити помилку у математичному виразі є дуже важливим для самоаналізу власної діяльності дитини. Це завдання присвячене тренуванню цього вміння. На екрані учень бачить два вирази. Вони можуть бути різними, в тому числі містити знаки «менше», «більше» та «дорівнює». В будь-якому разі тільки один з цих виразів є вірним, тоді як у іншому є помилка. Задача дитини знайти та виділити цей вираз, залишивши правильний без уваги. Для цього учень має уважно та ретельно проаналізувати кожен з них та визначити, як насправді співвідносяться числа, які є складовими елементами кожного виразу. Чи, скажімо, вісімка дійсно менша за двійку, як на екрані? Як учень зрозуміє, що ні, то має виділити саме цей приклад. Тоді зображення на екрані зміниться, і зʼявляться нові виразі – це і буде перехід на наступний етап вправи. При цьому навіть якщо учень дасть невірну відповідь, він все рівно перейде до наступного етапу, просто правильний варіант спершу зʼявиться на екрані. Ця вправа розвиває не тільки аналітичні здібності, а й критичне мислення ,а також здатність дитини робить логічні висновки з того, що вона бачить на екрані перед собою.
Учень/учениця: утворює рівності на основі складу числа; розкладає числа на менші або рівні 10 по парах більш ніж одним способом, наприклад, за допомогою предметів чи малюнків. Наприклад, 5 = 2 + 3 і 5 = 4 + 1.
Учень/учениця: порівнює числа в межах 10; записує результат порівняння за допомогою відповідних знаків.
Учень/учениця: знаходить число за даним відношенням «більше на...», «менше на...»; знаходить, на скільки одне число більше або менше за інше.
Учень/учениця: розрізняє числові рівності та нерівності; читає і записує числові рівності, числові нерівності.